تحول و بلوغ دیجیتال در صنایع گردشگری و اکنون بازارهای مالی ماموریتی است که آرورا بر آن پایه نهاده شده است. در زمینه گردشگری دیجیتال ما روی دو حوزهی جدید «بازاریابی مقاصد گردشگری» با محصول کرمان لند و «بازار سفر و تجربه» با محصول هوریز تمرکز کردهایم. در زمینه محصولات نوین بازارهای مالی و سرمایهگذاری نیز در ابتدای راه هستیم...
در آرورا، فرهنگ سازمانی شفاف، توانمندساز، مالکانه و مسئولیتپذیر مهمترین شاخص کیفی و کمی تعامل ما با یکدیگر در تیم است. به صورت فعال در توسعهی فرهنگ خود تلاش میکنیم و دوست داریم با افرادی همراه و همقسم شویم که خود را در بهبود محیط کار خود مسئول بدانند و دوست داشته باشند مشارکت مستقیم خود را در اهدافشان که با ماموریت شرکت همراستاست هر روز بیشتر از روز قبل لمس کنند.