دکتر ساینا برای تکمیل تیم پشتیبانی خود به دنبال هم تیمی هست که بتونه در عین حالی که روی ارتقاء و پیشرفت خودش کار می کنه، به توسعه و رشد ما هم کمک کنه …
شرح شغل:
شناسایی و پیاده سازی زیرساخت های واحد پشتیبانی Call center & CRM
مستندسازی فرایندها و تهیه دستورالعمل های پشتیبانی و آئین نامه ها
انجام QC کیفیت پرسنل پشتیبانی و انجام آموزش های لازم
سازماندهی، شیفت بندی، تعیین شرح وظایف، تقسیم کار، تعیین حدود اختیار و تفویض اختیار در بین افراد واحد
تعیین ساختار KPI و ارائه گزارش های مدیریتی به مدیر عامل
ارائه ی پیشنهادات کاربردی برای ارتقای سطح ارائه ی خدمات در واحد پشتیبانی
تیم سازی و مدیریت تیم پشتیبانی
الزامات شغل:
مهارت های مدیریتی و سرپرستی
مهارت حل تعارضات بین فردی و ارتباطات موثر
تسلط کامل به ICDL
آشنایی با ساز و کار نرم افزارهای CRM
توانایی تجزیه و تحلیل مسائل بر اساس داده
توانایی آموزش و انتقال دانش
معرفی شرکت
دکترساینا محصول شرکت دانش بنیان صنعتی نوین فناوران همراه ساینا ست
چشم انداز دکترساینا کمک به بشریت برای داشتن زندگی سالم،شاد و طولانی است.هرروزه میلیونها نفر در جهان برای دستیابی به خدمات پزشکی مناسب درحال چالش و تلاش هستند و دکترساینا به دنبال تغییر این مسیر است
دکتر ساینا تلاش دارد تا نعمت سلامتی که از مهمترین نعمات است را از طریق افزایش آگاهیهای بهداشتی و سلامتی در میان انسانها گسترش دهد.دکترساینا اعتقاد دارد در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات،دسترسی به اطلاعات شفاف و صحیح حق همه انسانهاست
مهارتهای مورد نیاز
مدیریت ارتباط با مشتریانپشتیبانیپشتیبانی نرم افزارپاسخگویی به مشتریان