این آگهی منقضی
شده است
About SnappPay
At SnappPay, we are going to disrupt the financial industry in Iran and rebuild the concept of financial services for the digital world customers. We have the best talents in tech, product, and business areas and have been developing top-notch products.
Responsibilities
- Work alongside the team, good communication with Super App CRM team to run and report campaigns and improve CRM campaigns with business metrics and execute CRM daily actions in inner CRM channels.
- Running and analyzing CRM campaigns and suggesting campaign optimization based on proper A/B testing
- Searching for opportunities to do CRM activities and recommend possible campaigns.
- Monitoring post-campaign behavior and defining campaign long-term effects.
- Execute CRM activities, monitor and document the actions and results.
Requirements
- Minimum Bachelor's degree
- Detail-oriented
- Having great discipline
- Strong Analytical Skills
- Proficiency in English
اسنپ محصولی ایرانی است که از تیمی خلاق، جوان و تحصیلکرده قدرت میگیرد و در تلاش است تا صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات را به زندگی روزمره جامعه پیوند بزند.
اهداف بزرگی در سر داریم و بلند پروازیم. قصد داریم اسنپ را به بهترین راهکار برای سفرهای درونشهری ایران تبدیل کنیم و در این راه به کمک افراد خلاق، سختکوش و بلندپرواز احتیاج داریم. اگر چنین خصوصیاتی دارید خوشحال میشویم که رزومه خود را برایمان ارسال کنید.