Generating reports from single or multiple sources.
Collect and validate the data via different channels.
Perform audits of clients’ analysis from GA data.
Plan and set up Micro/Macro conversions in GA and Micro/Macro metrics for A/B tests.
Design and implement A/B tests.
Helping develop and Analyze A/B testing data and report results of tests.
Use an iterative approach to optimization, continuously taking test results and data into account in the formula
Ensuring user experience determines design choices.
Developing features to enhance the user experience.
Job Requirements
Ability to analyze data and visualize them ( Data Studio )
Advanced skills in Microsoft office and Especially in MS EXCEL
Advanced skills in Google Analytics, Google tag manager, Firebase
Understanding of key design principles.
Proficiency in HTML, CSS, JavaScript, and jQuery.
Understanding of conversion rate optimizations and growth hacking principles.
معرفی شرکت
ما در دیجیکالا به عنوان شرکتی که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت میکنه، به دنبال تحقق رویای «لبخندی برای همه ایران» هستیم. در همین راستا، با بهرهگیری از فناوریهای روز دنیا و توسعه مداوم سرویسهای مبتنی بر تکنولوژی، ارزشهای خودمون رو در مشتریمحوری، اشتیاق برای تعالی، کارگروهی و نتیجهگرایی دنبال میکنیم.
در گروه دیجیکالا امکانی فراهم شده تا ما با افراد با تخصصهای متنوع در یک مجموعه فعالیت کنیم. علاوه بر این، با توجه به سرعت رشد بالا در دیجیکالا، امکان رشد و توسعه رو در مواجهه با چالشها و استفاده از برنامههای توسعه و آموزش متنوع داریم.