همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

دیجی‌‌کالا | Digikala

تاسیس در ۱۳۸۴ کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت بیش از ۱۰۰۰ نفر digikala.com
معرفی شرکت دیجی‌کالا

در دیجی‌کالا بیشتر از اینکه شعار بدهیم به دنبال عمل کردن هستیم و نتیجه‌گرایی از ارزش‌های چهارگانه ما در دیجی‌کالاست.

معرفی شرکت دیجی‌کالا

ما در دیجی‌کالا به عنوان شرکتی که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت می‌کنه، به دنبال تحقق رویای «لبخندی برای همه ایران» هستیم. در همین راستا، با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و توسعه مداوم سرویس‌های مبتنی بر تکنولوژی، ارزش‌های‌ خودمون رو در مشتری‌محوری، اشتیاق برای تعالی، کارگروهی و نتیجه‌گرایی دنبال می‌کنیم. در گروه دیجی‌کالا امکانی فراهم شده تا ما با افراد با تخصص‌های متنوع در یک مجموعه فعالیت کنیم. علاوه بر این، با توجه به سرعت رشد بالا در دیجی‌کالا، امکان رشد و توسعه رو در مواجهه با چالش‌ها و استفاده از برنامه‌های توسعه و آموزش متنوع داریم.

فرهنگ کاری شرکت دیجی‌کالا

استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌های روز اولویت ماست تا تجربه خوشایندی رو به مشتریان‌مون هدیه بدیم.

فرهنگ کاری شرکت دیجی‌کالا

ارزش‌های ما، هویت ما
اساس و بنیاد دیجی‌کالا رو ارزش‌هایی تشکیل میده که به اون‌ها باور داریم و محرک و انگیزه‌بخش ما برای ادامه دادن هستن. ارزش‌هایی که تاثیری معنی‌دار روی تمام تغییرها و فعالیت‌ها می‌ذارن و بهشون هویت می‌بخشن. برای ما تمام محصولات، روابط و استراتژی‌ها در جهت پایبندی به این ارزش‌ها شکل می‌گیرن.
ارزش‌ها:
کار گروهی
ما خودمون رو یک گروه بزرگ می‌دونیم و اعضای این گروه می‌تونن داستان رویاها و موفقیت‌هاشون رو از نو بنویسن. همبستگی و انسجامی که در درون این تیم وجود داره، هرکسی رو به یک ایده‌پرداز خلاق تبدیل می‌کنه. ما پابه‌پای بهترین‌های هر حوزه، هر روز برای اثرگذاری بهتر در جامعه تلاش می‌کنیم.
اشتیاق برای تعالی
اشتیاق برای تعالی حس تعلق رو در درون افراد ایجاد می‌کنه. همکاران پرشور ما این رو درک می‌کنن که نقش‌شون در ارتباط با هدف و جهت سازمان چقدر مهم و ارزشمنده. این ارزش و اهمیت، رضایت شغلی و آرامش بیشتری از کار رو براشون ایجاد می‌کنه.
مشتری محوری
برای ما مشتری‌محوری فقط به معنی حق تقدم مشتری نیست. ما دنباله‌روی کلیشه «همیشه حق با مشتری است» نیستیم؛ ما عقیده داریم مشتری‌محوری حقیقی یعنی «همراه مشتری بودن».
نتیجه‌گرایی
ما عقیده داریم تاثیر هر پروژه و کاری در نتیجه نهایی مشخص می‌شه. برای همین هیچ ایده یا نظری رو در حین انجام قضاوت نمی‌کنیم و خروجی کار از همه چیز برامون مهم‌تر و باارزش‌تره.

مزایای همکاری با شرکت دیجی‌کالا

ما امکانی رو فراهم کرد‌‌یم تا در دیجی‌کالا همکاران به صورت مستمر از روز اول کاری با چالش‌ و یادگیری مواجه باشن. همچنین چالش‌های نهفته در حوزه‌های متنوع و رقابت با کسب‌وکارهای بزرگ و مطرح ایران، فرصتیه که دیجی‌کالا در اختیار همکاران می‌ذاریم تا همکاران جدید به کمک هم‌تیمی‌ها، رهبران و از طریق تجربه چالش‌های متعدد، هر روز برای توسعه مهارت‌های خودشون و پیشرفت سازمان، قدمی جدید بردارن. فضای کار در دیجی‌کالا صمیمی و غیر رسمیه تا همکاران بتونن از طریق تمرکز بر کارهایی که انجام می‌دن، دیده بشن. ما در دیجی‌کالا فرصت کار با افراد حرفه‌ای رو در هر حوزه داریم و می‌تونیم با همراهی هم در جامعه اثرگذار باشیم.
علاوه بر این، می‌تونیم از موارد زیر به عنوان سایر مزایای عمومی همکاری با دیجی‌کالا نام ببریم:
• محیط شاد و پویا
• یادگیری و رشد
• فرصت دیده شدن
• چالش‌های جذاب
• کار با حرفه‌ای‌ها
• اثرگذاری در جامعه
• پزشک رایگان
• خرید کالای اقساطی
• بیمه تکمیلی
• پاداش معرفی همکار
• پلتفرم آموزشی

مزایای همکاری با شرکت دیجی‌کالا

ما قدردانی رو جزئی از فرهنگ دیجی‌کالایی می‌دونیم. اعتقاد داریم هر کسب‌و کاری با سرمایه‌های انسانی خودش رو به جلو حرکت می‌کنه. همین فرهنگ افکار و رویاهایی رو که در ذهن‌های درخشان همکاران‌مونه، دست‌یافتنی می‌کنه.