شرکت دیجی کالا در جهت تکمیل پرسنل خود جذب در موقعیت شغلی کارشناس تماس(گارانتی) دارد
توانایی ها:
* سابقه تعمیرات موبایل و کامپیوتر یا دانش کافی از آن
* فن بیان و روابط عمومی بالا
* قدرت ارائه و آموزش بالا
* متعهد و مشتری مدار قدرت حل مسئله
* پیگیر و صبور در برابر مشتریان
* سابقه کار در مرکز تماس (+)
* منظم و دقیق
* خلاق، پیگیر ، باپشتکار و دقت در انجام امور
* مسلط به موضوعات فنی عیب یابی در گروه کالایی موبایل و آی تی / آشنا به لوازم اداری و خانگی و شبکه
شرایط احراز:
* ترجیحا ساکن غرب تهران یا کرج
* آشنایی با کامپیوتر و CRM
* ساعت کاری : 8 الی 16 برای شیفت صبح
* یک روز آف در هفته به جز جمعه ها
* محل فعالیت: غرب تهران
* حداقل تحصیلات: لیسانس،ترجیحا (فنی / الکترونیک یا کامپیوتر)
* تا 35 سال
مزایا:
بیمه تامین اجتماعی
بیمه تکمیلی
یک وعده غذای گرم (بسته به شیفت)
حقوق به موقع
ارزاق دوره ای
سرویس ایاب و ذهاب
معرفی شرکت
ما در دیجیکالا به عنوان شرکتی که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت میکنه، به دنبال تحقق رویای «لبخندی برای همه ایران» هستیم. در همین راستا، با بهرهگیری از فناوریهای روز دنیا و توسعه مداوم سرویسهای مبتنی بر تکنولوژی، ارزشهای خودمون رو در مشتریمحوری، اشتیاق برای تعالی، کارگروهی و نتیجهگرایی دنبال میکنیم.
در گروه دیجیکالا امکانی فراهم شده تا ما با افراد با تخصصهای متنوع در یک مجموعه فعالیت کنیم. علاوه بر این، با توجه به سرعت رشد بالا در دیجیکالا، امکان رشد و توسعه رو در مواجهه با چالشها و استفاده از برنامههای توسعه و آموزش متنوع داریم.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیمرکز تماسپاسخگویی به مشتریان