ما در شرکت خود به دنبال جذب نیرویی پویا و فعال هستیم تا بتوانیم در یک محیط جوان و دوستانه تجربه حس رضایت شغلی را به ارمغان بیاوریم.
شرح شغل: شما به عنوان سرپرست واحد امور مشتریان ما فعالیت و در تدوین و استقرار برنامههای جذب، حفظ و توسعه روابط با مشتریان، سازماندهی، تعیین شرح وظایف، تقسیم کار، و تفویض اختیار در بین کارشناسان واحد، همکاری در عملیاتی نمودن سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان و ... با ما همکاری خواهید کرد.
شرایط همکاری:
مسلط به فرآیندهای استاندارد و اصول مدیریت ارتباط با مشتریان
سابقه کار اجرایی مرتبط و سرپرستی
مسلط به اصول و فنون مذاکره
مسلط به اصول مشتریمداری
مسلط به شاخصهای کلیدی عملکرد مرتبط با حوزه CRM
توانایی مستندسازی و تهیه گزارشات مدیریتی
توانمندی در برگزاری جلسات آموزش
تسلط کامل به ICDL و مجموعه نرمافزارهای آفیس (WORD، EXCEL و PowerPoint)
آشنایی کافی با زبان انگلیسی و توانایی جستوجو، تحلیل و بررسی مقالات مرتبط با حوزه کاری
مزایا و امکانات:
پرداخت حق بیمه از اولین روز شروع به کار
پذیرایی صبحانه و ناهار
پرداخت حقوق در زمان معین و بدون تأخیر
اردوهای تیمی
برنامههای آموزشی
شرکت در جشنهای ماهانه و مناسبتی
ارتقای شغلی
طرحهای تشویقی و انگیزشی
معرفی شرکت
دغدغه ارتقا سطح اکوسیستم دیجیتال ایران، بهوسیله بومیسازی دانش و تکنولوژی روز دنیا، دلیل خوبی برای تولد یک شتابدهنده از دل هلدینگ چابک بود؛ شتابدهندهای که در حال حاضر شرکتی دانشبنیان بهنام "متین" است. در متین بعد از 7سال توانستیم با فراهم کردن زیرساختهای تکنولوژِی روز دنیا و تشکیل تیمهای توسعه محصول و کسبوکار، برنامهنویسی و مارکتینگ 6 کسبوکار آنلاین در حوزههای مختلف ایجاد کرده و توسعه دهیم؛ حوزههایی مثل فروش آنلاین کالای FMCG، لجستیک و انبارداری اشتراکی، لجستیک شهری و بین شهری، پلتفرم نقشه و مسیریاب، .BNPL و این تازه شروع راهمان است. در ادامه و در سال 1401 ، "آکادمی متین" را با رویکرد رشد و توسعه فردی خود و همکارانمان راهاندازی کردیم. اکنون تمامی علاقهمندان در هر کجای کشورمان میتوانند با شرکت در دورههای آکادمی متین، مهارتهای خود را در حوزههای رهبری، برنامهنویسی، منابع انسانی، بازاریابی و مدیریت کسبوکار افزایش دهند.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیCRMامورمشتریانسرپرستیicdl