شرکت تهران پیمنت در موقعیت شغلی "مدیر CRM" دعوت به همکاری می نماید:
شرح وظایف
ایجاد و حفظ روابط سودآور بلند مدت با مشتریان کلیدی
بررسی وضعیت موجود، شناسایی و توسعه کانال های ارتباط با مشتری
راه اندازی و توسعه سیستم نرم افزاری مدیریت روابط با مشتریان
پیشنهاد راهکارهای جدید در حوزه سیستم ها و شیوه های مدیریت روابط با مشتریان
تدوین دستورالعمل های اجرایی در حوزه ی ارتباط با مشتریان
رسیدگی سریع و کارآمد به شکایات مشتریان
ارزیابی رضایت و وفاداری مشتری و ارائه راهکار برای افزایش آنها
تحلیل داده های سوابق مشتریان جهت ارائه یا اصلاح برنامه های فروش و خدمات پس از فروش
برگزاری جلسات مستمر با کارشناسان تیم جهت شناسایی انتظارات و پیشنهادات آنها
ارزیابی دقیق عملکرد کارشناسان تیم
تحقیقات بازار، شناخت مشتریان و رقبا جهت تنظیم استراتژی های مدیریت روابط با مشتریان
نیازمندی ها و شایستگی ها:
حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط
حداقل 2 سال تجربه در حوزه کسب و کارهای B2C
حداقل 2 سال تجربه مدیریتی
مهارت های بین فردی و ارتباطی عالی
مهارت استخراج اطلاعات و پایش آنها
تجربه کار حداقل با دو نرم افزار CRM و تسلط به Microsoft CRM
معرفی شرکت
تهران پیمنت اولین ارائهدهنده خدمات آنلاین ارزی در ایران است که با هدف تسهیل پرداختهای بینالمللی، در سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرد.
ما در تهران پیمنت بر این باوریم که در دنیای امروز باید دسترسی به روشهای پرداخت بینالمللی برای تمام افراد وجود داشته باشد و محدودیتها هیچکس را متوقف نکند.
در تلاش هستیم با گسترش خدمات، طیف متنوعتری از نیازهای پرداختی را پاسخ دهیم و پیچیدگیهای پرداخت ارزی را با ارائه راهحلهای آسان، سادهتر کنیم.
مهارتهای مورد نیاز
امورمشتریانارتباط با مشتریان و پشتیبانیمدیریت ارتباط با مشتریان