همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

استخدام Team Lead) Account Management)

  • دسته‌بندی شغلی

    پشتیبانی و امور مشتریان
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    سه تا شش سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

Account management team is responsible to create long-term, trusting relationships with our new customers by caring them in their journey. This team's main goal is to ensure of a good experience for new customers and increase customers usage and engagement. The role of the team-lead is to ensure account management team achieves its targets and is in the right direction.

Roles and Responsibility:

An account management team lead plays a key role in customer engagement and experience as he/she communicates with both our internal and external customers and can coach and motivate account management agents as communicating with customers and maximize their performance. They must be excellent multi-taskers, combining the ability to manage and coach agents, handle challenging customers, prepare management reports, and lead the team initiatives while ensuring that service level and objectives are achieved.

● Interviewing, Hiring, training, and preparing agents to respond to customer questions and complaints and troubleshooting problems with services or products.
● Ensuring agents understand and comply with all their objectives, performance standards, and policies.
● Answering agent questions regarding best practices or difficult communications.
●Ensure maximum engagement of customers with the service and great experience.
● Identifying operational issues and suggesting possible improvements.
● Preparing reports and analyzing data to assist management as they determine the team goals.
● Working with other supervisors and management team members to support agents and maximize customer satisfaction.
● Measuring the performance of agents and giving effective feedback and helping them to improve.
● Ensuring adherence to policies for attendance and established procedures.
● Meeting monthly performance goals for customer satisfaction, engagement, quality, productivity, and key performance metrics.
● Taking care of service level and promise to achieve defined KPIs.

Requirements & Skills:

● Bachelor's or Master's degree in Industrial Engineering, Business Administration, or Industrial Management. 
● More than 4 years of relevant experience. 
● Familiar with standard Growth and CX KPIs. 
● Able to design and determine documents such as instructions, procedures, etc. 
● Excellent communication skills and interpersonal capabilities. 
● High professional in MS Office, especially in Excel. 
● Able to prioritize and multitask effectively. 

معرفی شرکت

شرکت «میاره» یک استارت‌آپ با محیطی پویا و فرصت‌های متنوع برای یادگیری و پیشرفته. ما در حوزه دلیوری آنلاین برای کسب و کارهای محلی فعالیم. دانش و تکنولوژی رو به خدمت گرفتیم و روزانه هزاران سفارش رو دلیور می‌کنیم. بودن در تیم بزرگ «میاره» یعنی سهیم بودن در حل چالش‌های جذاب، یاد گرفتن از هم‌تیمی‌های حرفه‌ای، یاد دادن به هم‌تیمی‌های مشتاق به یادگیری، رشد کردن و رشد دادن. ما تیرهای سقف رو بالاتر گذاشتیم، چون «میاره» فضاییه که می‌شه توش بالاتر پرواز کرد.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    ارتباط با مشتریان و پشتیبانی پشتیبانی Account Management Team Leader
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    معافیت تحصیلی معافیت دائم پایان خدمت
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml