همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

گروه اسنپ | Snapp Group

تاسیس در ۲۰۱۳ کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت بیش از ۱۰۰۰ نفر Snappgroup.net

استخدام Customer Support Manager

  • دسته‌بندی شغلی

    پشتیبانی و امور مشتریان
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حقوق

    از ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شرح موقعیت شغلی


Job Description

  •  Develop and implement a customer support policy for the entire organization
  •  Develop programs to attract, retain and expand customer relationships
  • Follow the customer order process & fulfill their needs.
  •  Providing solutions on attaining and keeping customers
  •  Develop feedback or complaints procedures for customers
  •  Ensuring proper customer segmentation
  •  Manage customer needs and ensure their satisfaction
  • Implement an effective customer loyalty program
  •  Investigate and solve customers' problems, which may be complex or long-standing problems that have been passed on by customer service supervisors and experts
  •  Collect, validate, and analyze data on performance metrics and customer support
  •  Maintains customer support staffs by recruiting, selecting, orienting, training and evaluating them
  •  Being responsible for performance management
  •  
Requirements

  •   At least 5 years of experience in relative field
  •  Strong knowledge of customer service principles and practices
  • Excellent communication skills, teamwork, and interpersonal skills
  • Creative and solution-orientated
  • Decision-making skills
  • Proficiency in negotiating principles and communicating effectively with customers and support team
  • Previous experience working with customer service software, ticketing systems and CRM tools
  • And it has soft skills such as: Adaptability, Leadership, People Management, Conflict Management, Creativity and Innovation, Communication 

معرفی شرکت

اسنپ گروپ متشکل از فعالترین شرکت‌های اینترنتی (اسنپ، اسنپ فود، اسنپ باکس، اسنپ مارکت، اسنپ تریپ، اسنپ تیکت، اسنپ روم، اسنپ ساپلای، اسنپ دکتر، اسنپ کیچن و اسنپ پی و اسنپ شاپ و اسنپ اکسپرس) در ایران است و عمیقا متعهد به ترویج کارآفرینی و نوآوری در جامعه‌ی آنلاین ایران می‌باشد.
ماموریت این گروه سرعت بخشیدن به رشد و موفقیت اقتصاد توسعه یافته بر پایه‌ی اینترنت در سراسر کشور و افزایش کیفیت زندگی مردم از طریق ارائه‌ی بهترین خدمات است.
اسنپ گروپ با تشخیص پتانسیل بسیار بالای بازار ایران شرایطی ایده آل برای شرکتهای آنلاین فراهم میکند. در حال حاضر با تمرکز بر توسعه کسب و کارهای مبنتی بر فناوری‌های هوشمند در ایران به دنبال خلق ارزش‌هایی جدید برای نسل‌های فرداست.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    پشتیبانی ارتباط با مشتریان و پشتیبانی مدیریت ارتباط با مشتریان
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    مهم‌ نیست

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml