ما در راستای توسعهی تیم تریبون، به دنبال یک همکار جدید در تیم منابع انسانی هستیم تا با کمک هم بتوانیم بهترین و مناسبترین گزینهها را برای جذب و استخدام انتخاب کنیم و بهترین تجربهی فرآیند جذب و شروع همکاری را برای آنها رقم بزنیم. مسئولیتهای کارشناس جذب و استخدام در تیم تریبون به شرح زیر است:
- تدوین و بهروزرسانی آگهیهای شغلی در کانالهای مختلف - ارتباط با مدیران در راستای شناخت بهتر نیازهای آنان برای جذب کارجو - فیلترکردن رزومههای متناسب با نیازهای سازمان - تماس با کارجوها و انجام مصاحبهی تلفنی برای آشنایی اولیه، هماهنگی و پیگیری ادامهی فرآیند مصاحبه - بررسی دائمی شاخصهای عملکردی و بهبود مستمر آنها برای افزایش سرعت و کیفیت فرآیندها - کمک به طراحی فرآیند جذب با تمرکز بر ارزشها و شایستگیهای سازمانی
دانش و مهارتهای موردنیاز: - توانایی برقراری ارتباط و تعامل موثر - توانایی برنامهریزی و اولویتبندی - آشنا به مباحث منابع انسانی و علاقه به یادگیری و افزایش دانش - مسئولیتپذیری
داشتن موارد زیر مزیت محسوب میشود: - داشتن تحصیلات مرتبط - شرکت کردن در دوره مرتبط - سابقه کار مرتبط و آشنایی با مباحث منابع انسانی
معرفی شرکت
تریبون به عنوان بزرگترین پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و روابط عمومی دیجیتال ایران، پلتفرمی برای ارتباط بیواسطه کسبوکارها با رسانههای پرمخاطب فارسی و انگلیسی جهانه. آرمان تریبون همیشه این بوده که بتونه برای کسبوکارها در حوزه روابط عمومی و سئو بهترین تجربهی خدمات رو بسازه و با روشهای پویا و خلاقانه به رشدشون کمک کنه. تریبون دوست داره همکاران آیندهش هم بر محوریت خواستههای مشتریان همیشه خلاق و همراه باشن تا در کنار هم اهداف موردنظر به تحقق بپیوندند.
علاوه بر فرهنگ سازمانی غنی و محیط کاری سالم و شاداب، سعی داریم فرصت رشد و پیشرفت را برای همهی همکاران ایجاد کنیم. مزایایی را نیز به عنوان پکیج رفاهی درنظر گرفتیم:
- تسهیلات درمانی(بیمه تکمیلی با پوشش کامل)
- تسهیلات آموزشی(کمکهزینهی شرکت در دورههای آموزشی مرتبط)
- تسهیلات سربازی دانشبنیان (امریه و پروژه سرباز نخبگی)
- شناوری ساعت کاری و دورکاری بسته به موقعیتهای شغلی
- گرامیداشت مناسبتهای مختلف، دورهمیها و هدایای سازمانی
- ناهار و صبحانه بدون هزینه
- برنامههای تیمسازی
مهارتهای مورد نیاز
جذب و استخداممصاحبه و گزینشارزیابی عملکردمنابع انسانی