- دارا بودن سابقه کاری مرتبط در مرکز تماس، پشتیبانی
- آشنایی به نرم افزارهای Office ، CRM، Ticketing
- پاسخگویی به تماس مشتریان از طریق چت، تیکت ، تلفن
- پیگیری و صبر در برابر مشتریان
- دارا بودن روحیه کار تیمی و فن بیان قوی
- پشتیبانی و پیگیری امور سفارشات
- حداکثر سن 35
معرفی شرکت
شرکت دانش پارسیان در سال 1382 با تكيه بر دانش مدیریت فناوری اطلاعات تاسیس شد و در سال 1399 نام تجاری بایا را برای معرفی پلتفرم تجارت الکترونیک خود برگزيد. ما در دانش پارسیان به استفاده از ابزارهای مديريت IT و تجارت الکترونیک در راستای ارتقای سطح زندگی هممیهنان خود اعتقاد داریم و روزانه برای ارائه خدمات بهتر، گستردهتر و متنوعتر به همميهنان خود تلاش میکنیم. باور ما بر اين است كه "باید بود" و از شما دعوت میکنیم تا در مسيری كه برگزيدهايم با ما باشید.
مهارتهای مورد نیاز
مرکز تماسcall centerپاسخگویی به مشتریانMicrosoft Office