استخدام کارشناس پشتیبانی پرواز و هتل (شیفت بعدازظهر)
این آگهی منقضی
شده است
دستهبندی شغلی
پشتیبانی و امور مشتریان
موقعیت مکانی
تهران
، تهران
نوع همکاری
تمام وقت
حداقل سابقه کار
کمتر از سه سال
حقوق
حقوق پایه (وزارت کار)
شرح موقعیت شغلی
به عنوان متخصص پشتیبانی پروازها و هتل های داخلی و خارجی، شما به سوالات مشتریان پاسخ می دهید، مشتریان را طی مراحل خرید راهنمایی می کنید، توصیه های محصول یا خدمات را ارائه می دهید و شکایات یا نگرانی های فنی را برطرف می کنید. برای اینکه گزینه ی موفقی برای موقعیت مورد نظر باشید، باید مهارت های ارتباطی قوی، صبر و حوصله، روابط دوستانه و صدای واضح و شفاف داشته باشید. شما همچنین نیاز به مهارت های حل مسئله و مشکلات و سطح مهارت های کافی در علوم کامپیوتر دارید.
وظایف و مسئولیت ها
نظارت بر مشکلات مشتری و اطمینان از حل و فصل مشکلات با بهترین کیفیت
پاسخ به سؤالات مربوط به محصول و خدمات
ارائه اطلاعات در مورد سایر محصولات و خدمات
حل و فصل شکایات و هرگونه نارضایتی مشتری و رسیدگی به سوالات مشتری و حل مسئله با روش های حرفه ای و مؤثر
اطمینان از اینکه کلیه مشتریان از اطلاعات صحیح و به موقع در مورد وضعیت سفارش و یا تغییرات برخوردارند.
دانش، مهارت و نیازمندی ها
تسلط و آشنایی به سامانه های رزرو و فروش بلیط پرواز (آمادئوس، همارز، نیرا و غیره)
تسلط و آشنایی به سامانه های رزرو و فروش هتل
تسلط و آشنایی با قوانین و مقررات پروازهای داخلی (قوانین سیستمی، چارتری)
توانایی کار به صورت شیفتی در ساعات تعریف شده
توانایی تعامل و صحبت با مشتری به صورت تلفنی
توانایی کارکردن با پنل ها ی سازمانی
آشنایی و توانایی کار با CRM
توانایی دریافت اطلاعات از مشتری و ورود اطلاعات و جستجو به صورت همزمان
مهارت های ارتباطی: تسلط کلامی و کتبی برای پاسخگویی به درخواست ها از کانال های مختلف
مهارت های تلفنی: حفظ لحن و نگرش مفید در طول تماس
مهارت حل مسئله و مهارت های پرسشی
مهارت های پیگیری عالی برای اطمینان از انجام کار
معرفی شرکت
ایسفر محصولی در حال رشد در بازار جهانگردی و سفر است که فعالیت خود را از سال 1396 و به پشتوانه سالها تجربه بنیان گذاران آن در زمینه صنعت گردشگری آغاز کرده است. ایده اصلی شکل گیری ایسفر، فراهم ساختن پلتفرمی آنلاین برای بهره مندی کاربران و خلق ارزش های مشتری محور برای پر کردن فضای خالی و پوشش نقاط ضعف موجود میان بازار آفلاین ارائه خدمات گردشگری و نیازهای مشتری بوده است.
هدف اصلی ما در ایسفر بهبود و بالا بردن سطح کیفی خدمات مرتبط با حوزه گردشگری به مخاطب، با تکیه بر دانش و تخصص حرفه ای و تجربه و تسلط بر بازار است.
ایسفر محلی برای خلق ایده های جسورانه، پیاده سازی شفاف و منطقی فرآیندها، ساختن و ساختن است.
فضای کار مبتنی بر شایسته سالاری، با طراحی و پیاده سازی الگوهای موفق ارزیابی عملکرد، و نگاه سرمایه محور به نیروی انسانی ماموریت اصلی ایسفر، فارغ از شعارزدگی، در زمینه جذب و توسعه سرمایه های انسانی ست.
هدف اصلی ما در ایسفر بهبود و بالا بردن سطح کیفی خدمات مرتبط با حوزه گردشگری به مخاطب، با تکیه بر دانش و تخصص حرفه ای و تجربه و تسلط بر بازار است.
ایسفر محلی برای خلق ایده های جسورانه، پیاده سازی شفاف و منطقی فرآیندها، ساختن و ساختن است.
فضای کار مبتنی بر شایسته سالاری، با طراحی و پیاده سازی الگوهای موفق ارزیابی عملکرد، و نگاه سرمایه محور به نیروی انسانی ماموریت اصلی ایسفر، فارغ از شعارزدگی، در زمینه جذب و توسعه سرمایه های انسانی ست.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپشتیبانیارتباط با مشتری