ما در هانوتا به دنبال استخدام یک همکار در واحد تماس با مشخصات زیر هستیم:
پاسخگویی به تماسهای مشتری از طریق تلفن، پیامک، تلگرام، چت و ...
کمک به مشتریان در رفع سوالات و ابهامات مرتبط
انجام تماس های خروجی با مشتریان هانوتا
همکاری با سایر سرپرستان و اعضای تیم برای پشتیبانی از کارشناسان و به حداکثر رساندن رضایت مشتری
توانایی ها:
فن بیان قوی.
آشنایی با نرم افزارهای تلفن های هوشمند
نیاز به سابقه کاری وجود ندارد (شما در حین کار آموزش میبینید)
حقوق و مزایا:
حقوق ثابت به همراه مزایای قانونی از جمله بیمه
امکان ارتقا حقوق تا ماهانه 5 میلیون تومان (امکان اضافه کاری وجود دارد)
محدوده شرق (دسترسی به صورت پیاده تا مترو حدود 5 الی 10 دقیقه)
معرفی شرکت
گروه آموزشی هانوتا، بزرگترین و تخصصی ترین شرکت در حوزه آموزش کسب درآمد و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتال مارکیتنگ می باشد.
هانوتا ارائه دهنده دوره های آموزشی و خدمات مشاوره در فضای اینترنتی است.
هانوتا کار خود را از ابتدای سال 98 آغاز کرده و در ماه اول با جذب 1027کاربر موفقیتی شگرف در ابتدای مسیر داشته و تاکنون سهم بزرگی از بازار را در این حوزه به خود اختصاص داده است.
موفقیتی که به تکتک افراد تیم هانوتا اثبات کرده نتیجهی تلاششان بر روی هزاران نفر تأثیر خواهد داشت.
آنچه در هانوتا مهم است، ارائهی خدمات آموزشی و مشاوره ای برای راه اندازی کسب و کار می باشد. که این مهم با تیم حرفه ای و آموزش دیده امکان پذیر است. از این رو آموزش و تربیت نیروی حرفه ای یکی از بارزه های اصلی شرکت هانوتا می باشد.
خانوادهی هانوتا سعی میکند جدیدترین روشهای تبلیغات را با ارائهی خدمات با کیفیت، مشاورهی موردنظر مشتری و تولید محتوای مفید در هم بیامیزد و تجربهی همکاری با هانوتا را برای مشتریان آنقدر لذتبخش کند که آنها همیشه به همکاری مجدد با شرکت هانوتا مشتاق باشند.
مهارتهای مورد نیاز
مرکز تماسcall centerپاسخگویی به مشتریانارتباط با مشتریان و پشتیبانی