راهکارهای بهبود به مدیر برنامه ریزی راهبردی جهت اثربخشی ارتباطات با مشتریان
رسیدگی به شکایت مشتریان
ثبت و نگهداری اطلاعات مشتریان در بانک اطلاعاتی مشتریان
طرح ریزی سناریوهای رفتار با مشتریان
برنامه ریزی و اجرای طرح سنجش رضایتمندی مشتریان و اخذ بازخوردهای مربوطه
تهیه و تدوین گزارشات تحلیلی از نیازها، درخواست ها و شکایات مشتریان
طراحی، مستندسازی و بهبود مستمر فرایندهای ارتباط با مشتریان
تحلیل بازخورد مشتریان و تصمیم گیری جهت بهبود فرایند ارتباط با مشتری
به کارگیری روش های آماری و شبیه سازی جهت بهبود فرایند ارتباط با مشتری
تسلط به مباحث CRM, CX و CS
معرفی شرکت
فیدیبو، اولین و بزرگ ترین سامانه دانلود قانونی کتاب الکترونیک و صوتی در ایران، با هدف غنا بخشیدن به فرهنگ مطالعه و فراهم آوردن راهی آسان و ارزان برای کتاب خواندن، فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرد. از همان آغازین روزهای فعالیت فیدیبو، دغدغه انتشار غیرقانونی نسخه های دیجیتال کتاب در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و یکی از مهمترین ماموریت های این مجموعه فراهم آوردن فضایی امن برای فروش و انتشار کتاب های دیجیتال ناشران بوده است و با سرمایه گذاری دیجی کالا بر روی آن از سال ۹۵ به این خانواده اضافه شد.
مهارتهای مورد نیاز
CRMامورمشتریانپاسخگویی به مشتریانMicrosoft Office ارتباط با مشتریارتباط با مشتریان و پشتیبانی