مسئولیت ها: مذاکره و فروش تلفنی محصولات مجموعه(لباس کودک و نوجوان) پاسخگویی به تماس های مشتریان درک نیاز مشتری و پیشنهاد محصولات متناسب با نیاز آنان پیگیری کامل مشتریان تا حصول نتیجه ارتباط موثر با مشتریان تا تبدیل شدن به مشتری فعال(crm)
ویژگی ها :
آشنا به اصول و فنون مذاکره دارای تجربه فروش، مرکز تماس و یا پشتیبانی مشتریان آشنا به مجموعه آفیس و نرم افزار CRM روابط عمومی بالا منظم، مسئولیت پذیر، دارای روحیه کار تیمی فن بیان قوی و دارای ارتباط موثر توانمند در مذاکره تلفنی و ارتباط با مشتری پیگیر، سخت کوش و خوش برخورد حداقل دو سال تجربه فروش تلفنی سابقه در زمینه این قبیل محصولات امتیاز محسوب میشود
معرفی شرکت
شرکت معتبر تولیدی پوشاک بچه گانه
با بیش از ١٠ سال سابقه تولید در این زمینه
فعالیت در بازارهای داخل و بین المللی به عنوان یکی از برندهای با کیفیت در این حوزه
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیمرکز تماسپاسخگویی به مشتریانicdl