پیتام به عنوان کاملترین BPO ایران، برای جذب سرپرست مرکز تماس خود، مشتاقانه از همه عزیزانی که در این حوزه علاقه و تجربه کافی دارند، دعوت به همکاری می نماید.
شرح وظایف:
رسیدن به اهداف کلیدی عملکرد مرکز تماس برای جلب رضایت مشتری و افزایش کیفیت و بهرهوری مرکز تماس
نظارت و ارزیابی عملکرد ماهانه کارشناسان، تجزیه و تحلیل بهرهوری و گزارشهای حضور و غیاب و آموزش کارکنان برای بهبود عملکرد
کمک به کارشناسان در خصوص توسعه حرفهای
حصول اطمینان از درست و سریع حلشدن سؤالات و مشکلات مشتریان و همچنین توجه به مشکلات و چالشهای مشتریان شاکی
گزارش، تجزیه و تحلیل و حل مسائل مربوط به سیستمها، مشتری و عملیاتی که ممکن است کیفیت خدمات را تحت تاثیر قرار دهد
تلاش برای ایجاد یک تجربهی فوق العاده برای مشتری
ایجاد و حفظ خطوط ارتباطی و تعاملی با کارشناسان، هم ردهها، مدیران، تیم کیفیت و دیگر بخشهای شرکت جهت تسهیل فرآیند حل مشکلات
به روز رسانی پیوسته اطلاعات خود در رابطه با کسب و کار
پیتام با استفاده از منابع انسانی متخصص و کارآمد و با به کارگیری روش های به روز و بهینه، به ارائه خدمات برون سپاری مرکز تماس و پشتیبانی محصولات و خدمات، به شرکت ها می پردازد و با خلق تجربه ماندگار برای مشتریانِ سازمان ها، آنها را در رسیدن به اهداف خود یاری می کند.