ما در شرکت خود به دنبال جذب نیرویی پویا و فعال هستیم تا بتوانیم در یک محیط جوان و دوستانه تجربه حس رضایت شغلی را به ارمغان بیاوریم.
شرح وظایف شغلی: شما در واحد ارتباط با مشتری (شیفت شب) ما فعالیت و پیگیری امور مشتریان ما در فیلدهای گوناگون خواهید بود. محل شرکت حکیمیه تهرانپارس میباشد.
شرایط همکاری
راهنمایی مشتریان از طریق تلفن، ایمیل، چت و دیگر کانال هال ارتباطی؛
تحلیل رفتار مشتریان و ارائه گزارش جهت افزایش رضایت مشتریان؛
ایجاد ارتباط دوستانه و قوی با مشتریان و کسب رضایت آن ها؛
صدور صورت حساب برای مشتریان؛
آمادگی پاسخگویی به حجم زیادی از تماسهای تلفنی؛
دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی؛
تسلط به کار با رایانه و نرم افزارهای آفیس؛
وقتشناسی و مسئولیتپذیری؛
تمایل به برقراری تعامل و داشتن روابط عمومی بالا؛
توانایی رسیدگی به امور مختلف بهصورت همزمان؛
توانایی مدیریت شرایط بحرانی.
مزایا و امکانات
پرداخت حق بیمه از اولین روز شروع به کار
پذیرایی صبحانه
پرداخت حقوق در زمان معین و بدون تأخیر
اردوهای تیمی
برنامههای آموزشی
شرکت در جشنهای ماهانه و مناسبتی
ارتقاء شغلی
طرحهای تشویقی و انگیزشی
معرفی شرکت
دغدغه ارتقا سطح اکوسیستم دیجیتال ایران، بهوسیله بومیسازی دانش و تکنولوژی روز دنیا، دلیل خوبی برای تولد یک شتابدهنده از دل هلدینگ چابک بود؛ شتابدهندهای که در حال حاضر شرکتی دانشبنیان بهنام "متین" است. در متین بعد از 7سال توانستیم با فراهم کردن زیرساختهای تکنولوژِی روز دنیا و تشکیل تیمهای توسعه محصول و کسبوکار، برنامهنویسی و مارکتینگ 6 کسبوکار آنلاین در حوزههای مختلف ایجاد کرده و توسعه دهیم؛ حوزههایی مثل فروش آنلاین کالای FMCG، لجستیک و انبارداری اشتراکی، لجستیک شهری و بین شهری، پلتفرم نقشه و مسیریاب، .BNPL و این تازه شروع راهمان است. در ادامه و در سال 1401 ، "آکادمی متین" را با رویکرد رشد و توسعه فردی خود و همکارانمان راهاندازی کردیم. اکنون تمامی علاقهمندان در هر کجای کشورمان میتوانند با شرکت در دورههای آکادمی متین، مهارتهای خود را در حوزههای رهبری، برنامهنویسی، منابع انسانی، بازاریابی و مدیریت کسبوکار افزایش دهند.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیارتباط با مشتریپاسخگویی به مشتریان