- هماهنگی و پیگیری با اکانت فروش و مشتریان برای پیشبرد پروژه
- انجام کلیه امور مربوط به مشتری
- مشاوره برای ارائه مناسب ترین خدمت
- بروزرسانی و کنترل روزانه پروژه مشتریان و دریافت درخواست مشتریان و ارائه به تیم های مربوطه جهت اجرا
- نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مشتریان
- کنترل کامل وضعیت مالی و پرداختی های مشتریان
- مدیریت پروژه، هزینه و منابع
- ارائه گزارش های دوره ای
- شرایط احراز:
- آشنا به دانش فروش و بازاریابی
- آشنایی با اصول خدمات مشتریان
- آشنایی با دیجیتال مارکتینگ
- آشنایی با اصول مکاتبات اداری و روشهای گزارش نویسی
- روابط عمومی خوب
- مسئولیت پذیر، دقیق و وقت شناس
- حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط
- حداقل مدرک تحصیلی: کارشناسی مدیریت بازرگانی، مهندسی صنایع ، روانشناسی، زبان انگلیسی، MBA
معرفی شرکت
کانون ایران نوین، سازمانی پویا در حوزه تبلیغات، برندینگ و ارائه راهکارهای مؤثر بازاریابی برپایه به روزترین رویکردهای علمی و حرفه ای است. ما با بهره گیری از دانش روز، تجربه سالیان متمادی و همکاری با برترین شرکتهای تبلیغاتی بین المللی، خدمات خود را ارائه می دهیم. مایه مباهات کانون ایران نوین است که همواره توانسته با مشارکت در ارتقاء دانش تبلیغات و برندینگ ایران، الگویی شایسته برای شرکت های فعال در این حوزه باشد ما با تفکری خلاقانه و هنری، رویکردی دانش بنیان و عملکردی حرفه ای و به پشتوانه سرمایه انسانی متخصص خود برآنیم تا پاسخگوی طیف متنوعی از نیازهای مشتریان خود باشیم.
مهارتهای مورد نیاز
امورمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریانجلب رضایت مشتریارتباط با مشتریان و پشتیبانی