این آگهی منقضی
شده است
وظایف کارشناس CRM:
- تدوین برنامه جذب، حفظ و توسعه روابط با مشتری
- اعمال شیوههای رفتاری خاص و سفارشی در برابر مشتریان استراتژیک
- بررسی وضعیت موجود، شناسایی و توسعه کانالهای ارتباط با مشتری
- مستند سازی و بهبود فرآیندهای مرتبط
- کمک در تدوین دستورالعملهای اجرایی در حوزه ی ارتباط با مشتریان
- طراحی و عملیاتی کردن سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان
- شناسایی وضعیت موجود سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان
- تحلیل نیازهای جدید سازمان و به روز رسانی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
- پیشنهاد راهکارهای جدید در حوزه سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان
- ارزیابی رضایت و وفاداری مشتری
- تدوین اهداف سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان
- دریافت و تحلیل نیازهای جدید نرم افزار CRM
- برگزاری جلسات با مدیران و کارشناسان واحدهای مربوطه
- ارائه گزارشهای پیشرفت پروژه و عملکرد سیستمها به مدیر مربوطه
مهارتهای رفتاری:
دارای روابط عمومی خوب
علاقمندی به یادگیری
مهارت برقراری ارتباط مؤثر و روحیه کار تیمی
مهارت سازماندهی و توجه به جزئیات
مهارت تحلیل و حل مساله
پیگیری، صبر و مسئولیت پذیری
در حال حاضر شرکت توزیع ابزار آروا تنها تولید کننده مجاز ابزار آلات جوش و برش در ایران می باشد که تمامی دستگاه های خود را مطابق چارچوب استاندارد های بین المللی در خاک ایران تولید می نماید .
همچنین شرکت آروا قصد دارد محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر نماید، لذا اخذ استاندارد CE محصولات تولیدی به عنوان اولین قدم در صادرات این شرکت به کشورهای دیگر محسوب میشود.