غربال کردن رزومهها بر اساس شرایط احراز و انتخاب افراد متناسب از میان کاندیداها
هماهنگی دقیق و نظام مند برای مصاحبه های استخدامی
یافتن کاندیداهای موردنظر از نظر کمیت و کیفیت با استفاده از کانالهای کارمندیابی متناسب
برنامهریزی و انجام مصاحبه تلفنی، هماهنگی برای مصاحبه عمومی و گرفتن تستهای استخدامی موردنظر از کاندیدا
مسلط به فرایندهای شناسایی، جذب، استخدام و تحلیل آزمونهای استخدامی
آشنا به انواع روش های مصاحبه کیفی
ارتباط منظم با سرپرست مستقیم برای تعیین اثربخشی برنامههای استخدامی و اجرای آنها
مهارت مورد نیاز:
انجام کار تیمی و برقراری ارتباط موثر
حداقل مدرک کارشناسی ترجیحا در رشته های مدیریت
تسلط کامل بر مجموعهی نرمافزارهای MS-Office
تسلط نسبی به زبان انگلیسی
معرفی شرکت
شرکت زیست ارکید فارمد توسط جمعی از فارغ التحصیلان نخبه ی دانشگاه های برتر کشور، با هدف مارکتینگ مدرن داروهای ایرانی با کیفیت و ایجاد تحول در سیستم سلامت کشور در سال 1393 تأسیس شد. ارکید فارمد اکنون با بیش از 350 نیروی جوان و متخصص یکی از شرکت های پیشرو در مارکتینگ محصولات دارویی به شمار می رود. بازاریابی و فروش داروهای بیولوژیک و High-Tech ، تحلیل بازار دارویی کشور، انجام پروژه های مطالعات بالینی و ایجاد زیرساخت های تکنولوژیک مبتنی بر دیتا، عمده فعالیت های شرکت ارکید فارمد را تشکیل می دهد. ارکید فارمد محل همکاری جوانانی است که برای رؤیاهای خود حدی قائل نیستند، پیشرفت همکارانشان را پیشرفت خود می دانند و تلاش می کنند تا با ایجاد خدماتی با کیفیت و متمایز، اعتماد جامعه سلامت کشور را به دست آورند.