مجموعه الوپیک به منظور تکمیل تیم پاسخگویی به مشتریان خود به دنبال فردی با مشخصات زیر است:
شرح موقعیت شغلی:
حداکثر30سال
تمرکز بالا و توانایی انجام چند کار
توانایی و تسلط در مدیریت ارتباط با مشتری و رفتارسنجی مشتریان
پیگیری مستمر تا دستیابی به نتیجه مطلوب
برخورداری از اعتماد به نفس و مهارتهای بالای ارتباطی و کلامی
توانایی کار در فشار و تراکم کاری بالا
علاقمند به کار در محیط استارتاپی
امکان فعالیت در شیفتهای کاری متفاوت
پاسخگویی به کلیه تماسها و ایمیلهای دریافتی
رسیدگی به سوالات و شکایات مشتری
ثبت تمامی اطلاعات و سوابق تماس مشتریان در نرم افزار CRM
مزایا
بیمه تکمیلی
فضای کاری یادگیرنده
ساعات کاری منعطف
پرداخت حقوق منظم و به موقع
کار در محیطی فعال، جوان و پویا
فرصت بیشتر برای مطالعه و یادگیری تکنولوژیهای متنوع با توجه به ماهیت فعالیت کاری
همکاری صمیمانه در یک تیم دوستانه و پر انگیزه
معرفی شرکت
الوپیک به عنوان شرکت پیشرو در زمینه حملونقل هوشمند درونشهری مرسوله، همواره در تلاش است تا پاسخگوی نیازهای در حال تغییر کاربران باشد و با همکاری سفیران و نیروهای جوان و با استعدادی که دارد به سرعت در حال توسعه و افزایش کیفیت خدمات خود است.
برای ادامه این مسیر در جستوجوی جذب افراد جوان، باانگیزه، خلاق، مشتاق به فعالیتهای گروهی و روحیه چالشی هستیم.
دغدغه ما رشد و یادگیری همه کارکنان است و تلاش میکنیم با ایجاد محیطی دوستانه، پویا و امن برای همکاران خود، مسیر پیشرفت شغلی آنها را آسان کنیم.
ما بهترینها را درکنار هم جمع کردهایم و منتظر حضور شما در جمع خودمان هستیم.
مهارتهای مورد نیاز
مرکز تماسcall centerپاسخگویی به مشتریانارتباط با مشتریان و پشتیبانی