شرح شغل : ما برای کارشناس پشتیبانی مشتری در حوزه امور بانکی، آموزشهایی درخصوص اطلاعات بانکی، کاربری اپلیکیشن و نیز آشنایی تخصصی با سرویسهای بانکی خواهیم داشت. ارزش اصلی تیم ما رفع مشکلات و ابهامات مشتریان و تحکیم و توسعهی ارتباط با آنها، در کوتاه ترین زمان ممکن و به حرفه ای ترین شکل می باشد. حفظ منافع درازمدت بانک از طریق وفادارسازی مشتریان و افزایش کاربری محصولات، وظیفه کارشناسان پشتیبانی بانکی است.
وظایف و مسئولیتها : پاسخگویی به مسائل و مشکلات بانکی و فنی مشتریان از طریق تلفن و چت آنلاین ایجاد ارتباط حرفه ای و موثر با مشتری در جهت رفع ابهامات مشتری وارد نمودن مشکلات مشتریان در نرم افزار پشتیبانی به جهت Issue tracking پیگیری مسائل مشتریان از واحدهای مختلف به جهت حل مسئله مشتری به حداقل رساندن زمان انتظار مشتری در مسیرهای تلفن و چت استفاده از پنلهای مختلف مالی و عملیاتی به جهت حل مسئله مشتری اعم از مسائل بانکی، اپلیکیشن و پرداختی
توانمندیهای مورد نیاز : تسلط به Microsoft Word, Excel, Outlook آشنا به نرم افزار Microsoft Dynamics CRM آشنا به کارکردن با ابزارهای دیجیتال علاقهمند به تکنولوژی و حوزههای بانکی توانایی پیگیری مسائل از طریق ارتباط با واحدهای مختلف توانایی در برقراری ارتباط موثر با مشتریان تسلط بر اصول و فنون مذاکره مدیریت استرس در شرایط سخت کاری توانایی حل مسئله و برخوردار از هوش هیجانی مناسب علاقه به کار تیمی آشنا به زبان انگلیسی آشنا به دانش عمومی بانکی و مالی مزیت محسوب میشود.
تحصیلات مورد نیاز : کارشناسی رشته های مهندسی صنایع، کامپیوتر، فناوری اطلاعات و مدیریت بازرگانی، کسب و کار
روزهای کاری : شنبه الی پنج شنبه شیفت کاری بعد از ظهر : 16 الی 24
معرفی شرکت
ما معتقدیم که در دنیای امروز، باید جایگزینی برای ساختار پرداختی و بانکی سنتی فعلی وجود داشته باشد و این دقیقا دلیل وجود ماست تا رویکردی مدرن و بهروز برای کشورمان ایجاد کنیم. نقطهی آغازین این رسالت مهم با همکاران ما در بلو شروع میشود. ما در بلو بهدنبال آفرینش گونهی جدیدی از راهکارهای پرداخت و مدیریت مالی هستیم که همراستا با نیازهای شما در دنیای مدرن امروز، سریع و بهدور از نیازهای بروکراتیک فعلی باشد.
ما باور داریم که سازمان و محصول ما، به همان خوبی خواهد بود که همکاران ما در تیمهای خود برای فروش و مهندسی بازار، پشتیبانی مشتریان، بهبود تکنولوژی و توسعهی کسبوکار تلاش میکنند. از اینکه توانستهایم همکارانی را با پیشینههای گوناگون کاری و تواناییهای خارقالعاده، بدون توجه به جنسیت و سنشان دور هم جمع کنیم به خود میبالیم. ما اینجا در «بلو» کنارهم هستیم تا تنها روی یک چیز تمرکز داشته باشیم؛ تجربهی یک فرهنگ دوستداشتنی!
ما در«بلو» با فرهنگی رشد میکنیم که در آن دو روز کاری هیچ شباهتی با هم ندارند؛ ارزشآفرینی ما در حل چالشها و انجام کارهاست، نه فقط دنبال کردن پروسههای کاری تعریفشده و یکنواخت! فرهنگ کاری ما همکاران را تشویق میکند تا ایدههایشان را با ما در میان بگذارند؛ چه ایدههای خلاقانه بزرگشان و چه ایدههایی که لزوما فقط بزرگ بهنظر میرسند! اینجا سفری را تجربه میکنید که با هیجان، خلاقیت و بهسرعت اتفاق میافتد. پس اگر دوست دارید در این تجربه با ما همراه باشید، رزومهی خود را برای ما ارسال کنید.
مهارتهای مورد نیاز
پشتیبانیMicrosoft WordMicrosoft Excelارتباط با مشتریان و پشتیبانیامور مشتریان