- یک نفر - حداقل سن: ندارد - حداکثر سن: 40 سال - تحصیلات: مهم نیست. - جنسیت: خانم - سابقه کار: مهم نیست
** شرایط همکاری:
- در یک استارت آپ اجتماعی معتبر و رسمی در سطح ملی - محل کار: تهران، محدوده پونک - نوع همکاری: تمام وقت - حقوق و مزایا: با توجه به توانایی، توافقی
** ویژگیهای شخصیتی:
- پیگیری مستمر تا دستیابی به نتیجه مطلوب - دارای روحیه کار تیمی بالا - دارای هوش هیجانی مناسب - برخورداری از اعتماد به نفس و مهارتهای بالای ارتباطی و کلامی بالا - دقیق، خلاق، پرانرژی، سریع - مسئولیت پذیر و متعهد - سخت کوش و منظم
** ویژگی ها و مهارتها:
- مشتاق برای یادگیری - آشنا به word - آشنا به excel - آشنا به ppt
** وظایف این شغل:
- پاسخگویی به تلفن - مدیریت مستندات اداری - تنظیم پیش نویس نامه های اداری
- تنظیم جلسات و برنامه ها
معرفی شرکت
آگاپه، پلتفرمی هوشمند، جهت نقد و بررسی و مقایسه تخصصی سازمان های مردم نهاد (NGO) و موسسات است. موسسات فعال در حوزه های گوناگون، خدماتی را به جامعه ارائه می دهند. برخی بواسطه روابط عمومی بهتر توانسته اند خود را در جامعه به خوبی معرفی کنند و برخی دیگر علیرغم فعالیت های شایان توجه، به دلیل عملکرد به شدت سنتی از این امر محروم بوده اند. آگاپه با ایجاد بستر فناورانه و حفظ جایگاه بی طرفانه به معرفی و شفاف سازی فعالیت سازمان های مردم نهاد در سطح جامعه پرداخته است. بازیگران عرصه اجتماعی (مردم) در هر نقش و جایگاهی، به عنوان کاربران آگاپه میتوانند با جستجوی پیشرفته و تخصصی، اطلاعات کاملی از موسسات بدست آورده و در نهایت، موسسه مد نظر خود را به شکل هدفمند انتخاب کنند.
آگاپه، بعنوان پل ارتباطی میان اسپانسرها، موسسات و مددجویان، بدنبال ایجاد تغییر رفتار عاملان بازار اجتماعی است. توانمندسازی موسسات با فناورسازی و افزایش سطح علمی آنها، تسهیل دسترسی بازیگران عرصه اجتماعی به اطلاعات، ایجاد شفافیت اطلاعات و اعتمادسازی، جذب منابع مالی جدید برای امور اجتماعی، توزیع بهینه و عادلانه منابع خیر، ارائه پورتفوی امداد اجتماعی، از جمله ارزشهای پیشنهادی آگاپه به کاربران در هر نقش و جایگاهی است.
مهارتهای مورد نیاز
امور اداریپیگیری امورمکاتبات اداریپاسخگویی به تلفنهماهنگی جلساتMicrosoft WordMicrosoft Excel