Participate in service and operational process design.
Service management (processes and tools) design and deployment .
Monitoring SLA, OLA and growth metrics.
Define and agree service levels with service providers and merchants and make sure to receive related reports in defined intervals.
Plan to improve service qualities.
Define and deploy pre-requisites tools, infrastructures, process and etc. to improve all operation process and activities.
Familiar with service management frameworks and best practices.
Ability to accurately analyze data and deduct objectively.
Knowledge of systematic planning practices and service quality evaluation.
Communication and presentation skills.
Familiar with Financial concepts.
Familiar with payment Industry (Shaparak, Shetab Processes).
Familiar with service management tools.
Familiar with CRM tools.
معرفی شرکت
ما در دیجیکالا به عنوان شرکتی که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت میکنه، به دنبال تحقق رویای «لبخندی برای همه ایران» هستیم. در همین راستا، با بهرهگیری از فناوریهای روز دنیا و توسعه مداوم سرویسهای مبتنی بر تکنولوژی، ارزشهای خودمون رو در مشتریمحوری، اشتیاق برای تعالی، کارگروهی و نتیجهگرایی دنبال میکنیم.
در گروه دیجیکالا امکانی فراهم شده تا ما با افراد با تخصصهای متنوع در یک مجموعه فعالیت کنیم. علاوه بر این، با توجه به سرعت رشد بالا در دیجیکالا، امکان رشد و توسعه رو در مواجهه با چالشها و استفاده از برنامههای توسعه و آموزش متنوع داریم.