· Act as the point of contact between the manager and internal/external clients
· Screen and direct phone calls and distribute correspondence
· Handle requests and queries appropriately
· Manage diary and schedule meetings and appointments
· Make travel arrangements
· Take dictation and minutes
· Source office supplies
· Produce reports, presentations and briefs
· Devise and maintain office filing system
· Support help desk in company IT needs
Requirements
· Knowledge of office management systems and procedures
· MS Office and general computer skills
· Outstanding organisational and time management skills
· Up-to-date with latest office gadgets and applications
· Ability to multitask and prioritize daily workload
· Excellent verbal and written communications skills
· English proficiency
· Female
Digipay-Digikala Group
Noavaran Pardakht Majazi Iranian Co. under the brand of Digipay, part of Digikala Group, started its activities in payment ecosystem with a goal to enhance the quality of customers experience in online payment. We plan to build the most popular payment products to offer easiest and secure by practice e-payment experience for individuals and businesses alike in Iran. As people in Digipay are the most important assets, we rely on passionate, innovative, skillful human capitals to deploy the world class best practices in Digipay to lead payment ecosystem.
معرفی شرکت
ما در دیجیکالا به عنوان شرکتی که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت میکنه، به دنبال تحقق رویای «لبخندی برای همه ایران» هستیم. در همین راستا، با بهرهگیری از فناوریهای روز دنیا و توسعه مداوم سرویسهای مبتنی بر تکنولوژی، ارزشهای خودمون رو در مشتریمحوری، اشتیاق برای تعالی، کارگروهی و نتیجهگرایی دنبال میکنیم.
در گروه دیجیکالا امکانی فراهم شده تا ما با افراد با تخصصهای متنوع در یک مجموعه فعالیت کنیم. علاوه بر این، با توجه به سرعت رشد بالا در دیجیکالا، امکان رشد و توسعه رو در مواجهه با چالشها و استفاده از برنامههای توسعه و آموزش متنوع داریم.
زبانهای مورد نیاز
انگلیسی
مهارتهای مورد نیاز
Microsoft Office امور اداریمکاتبات اداریهماهنگی امور