- برخورداری از اعتماد به نفس و مهارتهای بالای ارتباطی و کلامی
مهارتها:
1- ایده پردازی جهت تدوین سناریوهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی کوتاه و تأثیرگذار برای تولید محتوای موشن گرافیک، متنی و کمپین های تبلیغاتی
2- آشنا با مفاهیم بازاریابی (دیجیتال و آفلاین)
4- مسلط به شبکه های اجتماعی و تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی
5- مسلط به نوشتن شعار و تگ لاین برای کمپین های تبلیغاتی
6- دارای توانایی نگارش و ترجمه متون به شیوه های مختلف نوشتاری
7- آشنایی کامل به اصول نویسندگی و ادبیات نوشتاری صحیح
8- تسلط نسبی به زبان انگلیسی
وظایف این شغل:
1- نگارش و ویرایش محتوای وبسایت و شبکه های اجتماعی
2- تولید محتوا برای کمپینهای شبکه های اجتماعی متناسب با هدف برند
3- تولید محتوا برای وبلاگ و شبکه های اجتماعی
4- حضور در ایده پردازی های مارکتینگ و مسئولیت پرورش محتوایی ایدهها
5- بررسی و مطالعه فعالیتهای محتوایی رقبا و نمونههای خارجی
6- تعامل نزدیک با دیزاینر برای تولید متریال های مارکتینگ و تبلیغاتی (پوستر- بروشور- کاتالوگ- پرزنتیشن و ... )
معرفی شرکت
آگاپه، پلتفرمی هوشمند، جهت نقد و بررسی و مقایسه تخصصی سازمان های مردم نهاد (NGO) و موسسات است. موسسات فعال در حوزه های گوناگون، خدماتی را به جامعه ارائه می دهند. برخی بواسطه روابط عمومی بهتر توانسته اند خود را در جامعه به خوبی معرفی کنند و برخی دیگر علیرغم فعالیت های شایان توجه، به دلیل عملکرد به شدت سنتی از این امر محروم بوده اند. آگاپه با ایجاد بستر فناورانه و حفظ جایگاه بی طرفانه به معرفی و شفاف سازی فعالیت سازمان های مردم نهاد در سطح جامعه پرداخته است. بازیگران عرصه اجتماعی (مردم) در هر نقش و جایگاهی، به عنوان کاربران آگاپه میتوانند با جستجوی پیشرفته و تخصصی، اطلاعات کاملی از موسسات بدست آورده و در نهایت، موسسه مد نظر خود را به شکل هدفمند انتخاب کنند.
آگاپه، بعنوان پل ارتباطی میان اسپانسرها، موسسات و مددجویان، بدنبال ایجاد تغییر رفتار عاملان بازار اجتماعی است. توانمندسازی موسسات با فناورسازی و افزایش سطح علمی آنها، تسهیل دسترسی بازیگران عرصه اجتماعی به اطلاعات، ایجاد شفافیت اطلاعات و اعتمادسازی، جذب منابع مالی جدید برای امور اجتماعی، توزیع بهینه و عادلانه منابع خیر، ارائه پورتفوی امداد اجتماعی، از جمله ارزشهای پیشنهادی آگاپه به کاربران در هر نقش و جایگاهی است.
مهارتهای مورد نیاز
کپی رایتینگاصول نگارشی تولید محتواشبکه های اجتماعی