شرکت نرم افزاری حساب رایان پارس با بیش از 20 سال فعالیت در تولید نرم افزارهای مالی و اداری، به دنبال جذب یک همکار به عنوان کارشناس ارتباط با مشتریان(صدای مشتریان) است؛ اگر تمایل دارید یک محیط کاری جدید و دوستانه را تجربه کنید پیگیر و مسئولیت پذیر هستید و مهارت های زیر را دارید، رزومه خود را برای ما ارسال کنید.
+ شرح وظایف: بررسی بازخوردهای مشتریان و طبقه بندی از نتایج بدست آمده انجام نظرسنجی های دوره ای تلفنی بررسی درخواست ها و نظرات مشتریان و پیگیری از واحدهای مربوط ایجاد و حفظ ارتباط با واحدهای سازمانی به منظور به روز آوری فهرست مشتریان و خدمات ثبت و ذخیره سازی اطلاعات پرسشنامه ارزیابی مشتریان و مقایسه تحلیلی در دوره های مختلف + شرایط و مهارت های موردنیاز: ترجیحا خانم 1 سال سابقه کار (ترجیحاً مرتبط با امور مشتریان و پشیتبانی) حداقل کاردانی ترجیحاً رشته های مدیریت، روابط عمومی و سایر رشته های مرتبط آشنایی با مفاهیم ارتباط با مشتری (CRM) مسلط به نرم افزار های Word و Excel ترجیحاً آشنایی با نرم افزارهای مالی و اداری صبور پیگیر مسئولیت پذیر توانایی برقراری ارتباط موثر +آدرس ما: محدوده خیابان مطهری-میرعماد(دسترسی آسان به مترو مفتح و شهید بهشتی) +ساعت کاری: شنبه تا سه شنبه از 08:00 تا 17:00 چهارشنبه ها از 08:00 تا 16:00 +سایر مزایا: پاداش صبحانه وام بیمه تکمیلی اعتبارات رفاهی هدایا و مراسمات مناسبتی محیط دوستانه و صمیمی فرصت ارتقا و یادگیری
معرفی شرکت
شرکت دانش بنیان حساب رایان از سال 1376 فعالیت خود را آغاز نموده.
دیدگاه مجموعه حساب رایان در طول این سالها این بوده است که بتواند با تلاش خود، درکنار ایجاد محیط کاری پویا و شاداب برای خانواده حساب رایان، هر چه بیشتر در کاهش فشارهای کاری مدیران مالی موفق باشد و اعتقاد ما در این است که: «جامعه مبتنی بر IT جامعه ایست که بر لب همگان لبخند بنشیند».
زمینه های فعالیت شرکت حساب رایان پارس عبارتند از :
تولید نرم افزارهای یکپارچه (Integrated) مالی و اداری با تکنولوژی روز
تولید نرم افزارهای سفارش مشتریان منطبق با خواستههای کارفرما و تنوع ابزار
طراحی و تولید مجموعه سیستم های تحت وب (Web Base) با کارشناسی تخصصی امنیت
ارائه مشاوره در زمینه مکانیزاسیون سیستمهای مالی، اداری و صنعتی
ارائه مشاوره مالی با بهره گیری از بهترین مشاورین و حسابرسان ارشد مالی
ارائه مشاوره و خدمات در زمینه طراحی و پیاده سازی شبکه، سخت افزار و تجهیزات شبکه
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریانارتباط با مشتریامورمشتریانCRM