فروشگاه آنلاین سفرمارکت ، جهت پاسخ گویی تلفنی یا آنلاین به درخواستها و سوالات مشتریان در شیفت صبح از کلیه علاقمندان واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید.
ساعت کاری ، ساعات کاری 09:00 صبح الی 17:00 عصر به صورت حضوری در دفتر
آشنایی با اصول پشتیبانی و امور مشتریان ، آشنایی با Office و نرم افزار های CRM
دارای مهارتهای ارتباطی، کلامی و نوشتاری جهت انجام بهینه مسئولیت های محوله
توانایی تعامل و برقراری ارتباط با مشتری
متعهد ، منظم ، مسئولیت پذیر و وقت شناس
سابقه کاری در آژانس های هواپیمایی و حوزه گردشگری مزیت محسوب میشود.
مزایا:
* غذای سازمانی * بیمه تامین اجتماعی * آموزش های لازم قبل از شروع کار متقاضیان گرامی لطفا در نظر داشته باشید ، کارشناسان یک روز در هفته تعطیل می باشند و ایام تعطیل و تعطیلات رسمی به صورت شناور در محل کار حضور خواهند داشت.
معرفی شرکت
سفرمارکت با رویکردی نوین در راستای ارائه راهحلی جامع مبتنیبر فناوریهای روز دنیا جهت پاسخگویی به نیازهای بازار گردشگری ایران توسط شرکت ایرسا راهاندازی شده است. فعالیتهای شرکت ایرسا از سال ۱۳۹۱ به عنوان اولین ارائهدهنده محصولات گردشگری آنلاین در حوزه بنگاه به بنگاه به آژانسهای هواپیمایی سراسر ایران آغاز گردیدهاست.فعالیتهایی که گستره آن امروز به بیش از ۱۹۰۰ آژانس مسافرتی با ارائه خدمات گوناگونی مانند وبسرویس، وایت لیبل و اپلیکیشن، گسترش یافته است.
با افزایش روزافزون تعداد ارائهکنندگان خدمات آنلاین گردشگری، یافتن خدمات با بهترین کیفیت و قیمت دغدغه متداولی است که تصمیمگیری را برای مسافران سخت و دشوار میکند. سفرمارکت به عنوان یک موتور جستجوی سفر با مقایسه کیفیت و قیمت خدمات جامع گردشگری مانند بلیط هواپیما، رزرواسیون هتل، خرید تور ، بلیط قطار و اتوبوس، ویزا، ترنسفر و بیمه از تامینکنندگان معتبر برای شما تصمیمگیری را تسهیل میکند تا با خیالی آسوده و با مناسبترین قیمت سفر دلنشینی را تجربه کنید.
با سفرمارکت نیازی به جستجو در چندین سایت برای انتخاب سفر خود ندارید و بهترینهای سفر را با موتور جستجوی سفرمارکت از میان برترین ارائهدهندگان خدمات گردشگردی دریافت خواهیدکرد.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیCRMپاسخگویی به مشتریان