شرکت جاباما برای بهبود فرایندهای پشتیبانی مشتریان و تکمیل کادر پشتیبانی مشتریان، از مشتاقان و واجدان شرایط برای همکاری به صورت حضوری برای شیفت روز دعوت به عمل می آورد. در صورتی که مایل هستید عضوی از تیم پویای پشتیبانی مشتریان شرکت جاباما باشید، خوشحال میشویم تا فرصت گفتگو و همکاری با شما را در تیم پشتیبانی شرکت جاباما داشته باشیم.
لطفا در نظر داشته باشید که همکاری به صورت حضوری است و محل کار واقع در شهرک اکباتان، کوی بیمه ( فاصله تا متروی بیمه ۵ دقیقه) است. همچنین در نظر داشته باشید که همکاری در این موقعیت، در ۵ روز، در شیفتهای ۹:۱۵ برقرار میباشد.
شرایط احراز موقعیت کارشناس مرکز تماس:
روابط عمومی مناسب و آشنایی با فنون مذاکره
صبور و با حوصله و دارای توانمندی شنوایی فعال
نتیجه گرا و دارای روحیهی پیگیری
یادگیرنده و با اشتیاق و دارای توانمندی کار با سیستم تلفنی و مجموعه آفیس
توانایی مدیریت کردن چند کار همزمان
داشتن سابقه کار در شرکت های استارتاپی و یا فروش امتیاز محسوب می شود
داشتن حداکثر ۳۰ سال سن
مزایای پیشنهادی:
محیط کاری پویا با افراد توانمند و متخصص
پاداش عملکردی
حق ایاب و ذهاب
حق شیفت و اضافه کار
وام سازمانی
بیمهی تکمیلی
بودجهی تیمسازی
کمکهزینهی استفاده از سیستم ناهار و شام شرکتی
امکانات رفاهی و تفریحی درون شرکتی
مسیر شغلی متنوع بسته به توانمندی افراد
بودجهی آموزشی
معرفی شرکت
شرکت سفرهای علیبابا، یک جمع بزرگ بیش از 800 نفری از افرادی حرفهای و تاثیرگذار است که در جایگاه رهبر بازار گردشگری ایران، با ارائه همه خدمات سفر بهشکل آنلاین، همسفر مسافران میشود. تلاش همه علیباباییها این است که با توانمندسازی جامعه، دسترسی به تجربه شایسته سفر را برای همه ممکن کنند. اینجا هر روز برای ما «روز اول» است و فرصتی برای رشد و یادگیری. در واقع هیچ سقف و محدودیتی برای خودمان قائل نیستیم و علیبابا را یک کوه بدون قله میبینیم.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپشتیبانیپاسخگویی به مشتریانMicrosoft Office