ما در تیم پشتیبانی مشتریان فارابی بهمنظور ارائه خدمات حرفهای به فعالان بازار سرمایه، بهدنبال کارشناسی با مهارتهای ارتباطی، فنبیان خوب و علاقهمند به بازارهای مالی هستیم. کارشناس پشتیبانی مشتریان، صدای فارابی است و نقش بسیار موثری در جلب رضایت مشتریان و ارائه خدماتی متمایز دارد. اگر شرایطزیر را دارید باعث افتخار ماست که رزومه شما را داشته باشیم.
شرح شغل:
پاسخگویی مؤثر و دقیق به تماسهای ورودی، توضیح راهحلهای ممکن و اطمینان از حل مشکل مشتری
برقراری تماس با مشتریان برای اطلاع از نیازها، شکایات و پیشنهادات مرتبط با خدمات و رسیدگی به آنها
معرفی محصولات مرتبط با نیازهای مشتریان
ایجاد روابط پایدار با مشتریان براساس اعتماد و اطمینان بهمنظور نگهداشت آنها
ثبت اطلاعات مربوط به تماس مشتریان
الزامات
حداقل مدرک کارشناسی در رشتههای اقتصاد، مدیریت و مهندسی صنایع
آشنایی با بازار سرمایه
حداکثر سن: ۳۰ سال
گذراندن دوره آموزشی یک ماهه
داشتن تجربه کاری مرتبط، مطلوبیت دارد.
مهارتها و تواناییها
مهارتهای گوش دادن فعال و ارتباط کلامی قوی
مسئولیتپذیری و مهارت در حل مسئله
توانایی انجام چند کار و مدیریت موثر زمان
تخصص در حل تعارض و پیگیر بودن
تجربه در فروش مشتری
صبور و دقیق
معرفی شرکت
گروه مالی فارابی
رویا، تغییر، سرمایهگذاری
گروه مالی فارابی از اسفند ماه ۱۳۸۷ فعالیت خود را با تمرکز بر کارگزاری بورس آغاز کرده و اکنون با بیش از سه میلیون مشتری، بهعنوان یکی از برترین نهادهای مالی بازار سرمایه ایران شناخته میشود. چشمانداز این شرکت تبدیل شدن به یک گروه مالی در تراز جهانی است. فارابی متشکل از متخصصان جوان و با انگیزهای است که با تلاش و کوشش خود توانستهاند این مجموعه را بهعنوان شرکتی فناوریمحور، مشتریمدار و نوآور در بازارهای مالی ایران معرفی کنند. گروه مالی فارابی با ارائه کاملترین خدمات مرتبط با بازارهای مالی، همواره از حضور همکارانی با انگیزه، متخصص و پرتلاش در تیم خود استقبال میکند.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیمرکز تماسپاسخگویی به مشتریان