گروه پایا میهن مان از آبان ماه سال 1393 فعالیت خود را در زمینه توزیع لوازم خانگی و کالای دیجیتال در سطح کشور آغاز نمود. با توجه به تغییرات اکوسیستم کسب و کار، شرایط بازار و همچنین توسعه نیازهای مشتریان، گروه پایا میهن نیز اقدام به توسعه فعالیتهای خود و همچنین سبد کالای خود نموده است به نحوی که تا به امروز با اتکا به ارتباط مناسب با تامین کنندگان کالا، اعتماد متقابل مشتریان، عرضه کالا به قیمت رقابتی و استفاده از کانالها و روشهای نوین فروش توانسته فعالیت خود را گسترش داده و مناطق بیشتری را در سراسر ایران تحت پوشش قرار دهد، و هم اکنون دامنه فعالیت شرکت در محدوده سی استان کشور بسط داده است.
در طی مدت فعالیت 10 ساله، بر اساس چشم انداز تعریف شده و به جهت ایجاد چابکی در شناسایی فرصتهای بازار، در پاسخ به مسائل کلیدی فوق، پایا میهن بر اساس تصویب هیات مدیره، راهبرد کسب و کار با تاسیس شرکتها و کسب و کارهای استراتژیک ( SBU: Strategic Business Unit) را اتخاذ نمود و پایه های تاسیس گروه پایا میهن مان نهاده شد.
هم اکنون گروه پایا میهن متشکل از سه شرکت و دو SBU استارتاپی در حوزه فروش آنلاین و صنعت فین تک بصورت مستقیم پذیرای 100 همکار بوده و با بیش از 400 کسب و کار و سازمان دیگر همکاری می نماید.