پاسخ گویی و مشاورهی تلفنی به مشتريان جهت رفع اشکال موقت تا رسیدن سرویس دهی درحداقل زمان و با برنامه ریزی دقیق جهت رفع بحران
انجام تعمیرات و سرویسهای تخصصی انواع تجهیزات با برندهای مختلف
پیاده سازی مانیتورینگ گسترده تحت وب با هدف:
کاهش هزینه های نگهداری
گزارشگیری دقیق
برآورد میزان تعمیرات
برنامه ریزی بهتر در سرویسهای مورد نیاز
• ارایهی دستگاه جايگزين، در زمانهاي اضطراري به مشتريان (دستگاه رزرو)
اعزام نیروهای متخصص جهت سرويس و پشتيباني در محل مشتريان با توجه به
o دوره گارانتي
o عقد قرارداد سرویس دوره ایی
o درخواست کتبی
o حتی درخواست تلفنی
تا محدودهي 400 کيلومتري مرکز اصفهان به صورت مستقیم از نیروهای شرکت