وظیفه اصلی در این شغل، راهنمایی و پاسخ به درخواست مشتریان (مسافر و راننده) از طریق مکالمه تلفنی می باشد.
فعالیت در این موقعیت شغلی به صورت هیبرید میباشد (به صورت حضوری و غیر حضوری)
روزهای کاری: پاره وقت: روزهای جمعه و تعطیلات رسمی - (هر شیفت کاری 8 ساعت خواهد بود)
ساعات کاری آقایان: شامل شیفت عصر میباشد. شروع شیفت کاری عصر بین ساعات 14 تا 18 متغیر است.
ساعات کاری خانم ها: شامل شیفت صبح میباشد. شروع شیفت کاری صبح بین ساعات 7 تا 11 متغیر است.
ارزیابی، در طی مصاحبه های آنلاین و بررسی نتایج دوره آموزشی 4 روزه صورت میگیرد. امکان استخدام برای این موقعیت شغلی تنها برای افراد ساکن تهران وجود دارد.
شرایط احراز شغل :
ساکن تهران امکان کار به صورت حضوری سن: 18 تا 38 سال تسلط به آفیس آشنایی با CRM ارائه حداقل مدرک کاردانی و یا دانشجو بودن فرد الزامیست. داشتن لپ تاپ الزامیست.
مزایا: بیمه تکمیلی بیمه تامین اجتماعی (از روز اول کاری) کمک هزینه اینترنت و سیستم استفاده از خدمات پزشکی و درمانی مختص سازمان حضور در برنامه های آموزشی حرفه ای شارژ اکانت اسنپی (به صورت ماهانه)
معرفی شرکت
اسنپ محصولی ایرانی است که از تیمی خلاق، جوان و تحصیلکرده قدرت میگیرد و در تلاش است تا صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات را به زندگی روزمره جامعه پیوند بزند.
اهداف بزرگی در سر داریم و بلند پروازیم. قصد داریم اسنپ را به بهترین راهکار برای سفرهای درونشهری ایران تبدیل کنیم و در این راه به کمک افراد خلاق، سختکوش و بلندپرواز احتیاج داریم. اگر چنین خصوصیاتی دارید خوشحال میشویم که رزومه خود را برایمان ارسال کنید.
مهارتهای مورد نیاز
مرکز تماسارتباط با مشتریان و پشتیبانیارتباط با مشتری