ساماندهی و نظارت بر امور اداری و سایر امور محوله از سوی مدیرعامل
ساماندهی و نظارت بر دریافت، ثبت و تحویل کلیه نامهها، مستندات و مکاتبات داخلی و خارجی
تنظیم برنامههای روزانه، جلسات، ملاقات ها، سفرها
تهیه پیش نویس و پیگیری تایپ نامهها و مستندات مورد نیاز
جمعآوری و استخراج اطلاعات و سوابق مورد نیاز
پاسخگویی به تلفنها و مراجعان مربوط
پیگیری مکاتبات ارسالی و دریافتی تا حصول نتیجه
نگهداری و حفظ کلیه اسناد و مدارک براساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه و میزان محرمانگی آنها
ابلاغ دستورات صادره به اشخاص فنی و اداری
گردآوری اطلاعات و نتایج اقدامات انجام شده درخصوص موارد ارجاعی
تشکیل بانک اطلاعاتی از سوابق، مکاتبات، مدارک دفتر و کوشش در نگهداری روزانه آنها
آماده کردن پیشینهها و پروندههای مربوط به پروژه ها
- مدرک تحصیلی مرتبط با مهندسی مانند مکانیک و عمران امتیاز محسوب می شود. - زبان انگلیسی متوسط یا بالاتر الزامی می باشد. - التزام به نظم و اصول حرفه ای جهت اجرای رویه های داخلی از شرایط الزامی این شغل محسوب می شود.
معرفی شرکت
شرکت فناوری اقیانوس رابین به عنوان یک شرکت تخصصی فعال در زمینه ارائه خدمات فراساحل، توسط جمعی از نخبگان این صنعت در سال 1399 تاسیس گردیده است. و در حال حاضر دارای تجهیزات، تیم تخصصی و دستورالعمل های مورد نیاز در زمینه ارائه خدمات غواصی، پوزیشنینگ و بازرسی زیر سطحی و مجوز بازرسی زیر آبی از موسسات رده بندی آسیا، ایرانیان و PRS لهستان (عضو IACS) است.
همچنین خدمات مشاوره مرتبط جهت استقرار سیستم، ، انجام بازرسی ها و ممیزی ها، تهیه مدارک و مستندات مورد نیاز جهت تسهیل در صدور گواهینامه و تأییدیه های مراجع یکی از مهمترین خدمات ماست.
مهارتهای مورد نیاز
امور اداریMicrosoft Office پیگیری امورمکاتبات اداریپاسخگویی به تلفنهماهنگی جلساتامور دفتری