دکتر ساینا برای تکمیل تیم پشتیبانی خود به دنبال هم تیمی هست که بتونه در عین حالی که روی ارتقاء و پیشرفت خودش کار می کنه، به توسعه و رشد ما هم کمک کنه …
شرح شغل:
پاسخدهی به تماس های ورودی و چت آنلاین (کاربران)
پاسخدهی به تیکت کاربران
برقراری تماس خروجی و حل تیکت
پاسخدهی و حل مشکلات پزشکان (پشتیبانی از پزشک)
ارائه بازخورد کاربران و پزشکان به سرپرست تیم
گزارش باگ و مشکلات فنی و اختلال
شرکت در جلسات مدون تیم
پیگیری موارد ارجاعی از سایر تیم ها
الزامات شغل:
دارای سابقه کار در پشتیبانی و CALL CENTER در کسب و کار های آنلاین
تسلط به CRM و نرم افزار های VOIP
تسلط به آفیس و ICDL و تایپ سریع
صبور و توانا در فن بیان و مذاکره
منظم، دقیق متعهد و مسئولیت پذیر
توانایی کار تیمی
معرفی شرکت
دکترساینا محصول شرکت دانش بنیان صنعتی نوین فناوران همراه ساینا ست
چشم انداز دکترساینا کمک به بشریت برای داشتن زندگی سالم،شاد و طولانی است.هرروزه میلیونها نفر در جهان برای دستیابی به خدمات پزشکی مناسب درحال چالش و تلاش هستند و دکترساینا به دنبال تغییر این مسیر است
دکتر ساینا تلاش دارد تا نعمت سلامتی که از مهمترین نعمات است را از طریق افزایش آگاهیهای بهداشتی و سلامتی در میان انسانها گسترش دهد.دکترساینا اعتقاد دارد در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات،دسترسی به اطلاعات شفاف و صحیح حق همه انسانهاست
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپشتیبانیMicrosoft Office