ما در موسسه آگاه، به دنبال فردی پر انرژی، خوش برخورد و توانمند در برقرار ارتباط هستیم.فردی که بتونه هماهنگی و برنامه ریزی جلسه ها رو به بهترین نحو انجام بده و توانایی انجام چند کار و بصورت همزمان داشته باشه پس اگه علاوه بر توانایی هایی که گفتیم، موراد زیر و هم میتونید انجام بدید خوشحال میشیم شما رو تو تیممون داشته باشیم
پاسخگویی به کلیه تماس های ورودی
تنظیم و هماهنگی جلسه مدیران
پاسخگویی و راهنمایی مراجعین حضوری
برنامه ریزی و هماهنگی با راننده شرکت جهت انجام ماموریت ها
پرداخت فاکتورها و هزینه ها از محل تنخواه و تسویه با واحد مالی
مهارت و شایستگی ها:
مسلط به نرم افزارهای آفیس به ویژه Word
تسلط به اصول نگارش و نامه نگاری
تسلط به تایپ فارسی و لاتین
توانایی در برنامه ریزی
توانمند در انجام همزمان چند وظیفه
توانمند در برقراری ارتباط موثر
دقیق و منظم
مسئولیت پذیر
راز دار
دارای قدرت بیان و مذاکره
سایر شرایط:
حقوق ثابت + بیمه تامین اجتماعی + بیمه تکمیلی + اضافه کار (همه موارد از روز اول کاری می باشد)
رده سنی: 22 تا 30 سال
محدوده شرکت: غرب تهران ( اتوبان حکیم بعد از اشرفی اصفهانی)
ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 8:00 تا 18 و پنج شنبه ها 8:00 تا 13:30
معرفی شرکت
آگاه یک گروه متخصص بین المللی در زمینه تحقیقات بازاریابی و بازاریابی میدانی است که توانسته است طی سالهای اخیر پروژه های بسیار موفقی را در زمینه های مختلف بازاریابی اجرا نموده و با گسترش سیستماتیک نیروهای متخصص و فرآیند های درون سازمانی خود به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه های مختلف بازاریابی مورد اعتماد کارفرمایان داخلی و خارجی قرار گیرد.