اجرای دوره ای کمپین ها، تحلیل نتایج کمپین ها و ارائه گزارشات
بهبود فرایند ارتباط با مشتریان
دسته بندی مشتریان و استفاده از روش های LRFM
اجرای برنامه های مشارکتی مشتریان در باشگاه
اجرای کمپین های تبلیغاتی
تهیه گزارش رفتار مشتریان
شایستگی و مهارت های مورد نیاز:
آشنایی با اصول بازاریابی و فروش و اجرای کمپین های مربوطه
حداقل یک سال سابقه کار در زمینه باشگاه مشتریان
تسلط بر Excel و نرم افزارهای تحلیل داده ها
توانایی تحلیل رفتار مشتریان
دارای روحیه کار تیمی
دارای توانایی حل مسئله
حداقل تحصيلات كارشناسی در يكی از رشتههای مديريت، صنايع و IT
معرفی شرکت
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی عام) به عنوان یکی از شــــرکتهای گروه مالی پاسارگاد و با مسؤولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار کرده و هم اکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت می نماید.این شرکت با حفظ استانداردهای بین المللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بسترسازی جهت ارایه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت نموده است.