ما در کلاسه و در واحد موفقیت مشتری و پشتیبانی بدنبال فردی جوان، پرانرژی و توانمند در پشتیبانی از نیازهای داخلی و خارجی مرتبط با این واحد هستیم. شما در این سمت لایه ارتباطی بین واحد موفقیت و پشتیبانی با واحد فنی خواهید بود و نیازهای تیم موفقیت مشتری و پشتیبانی که عمدتا از جانب مشتریان ما مطرح میشوند را به تسکهای ملموس برای تیم فنی دستهبندی و ثبت خواهید کرد. وظایف شما در این سمت شامل:
ارزیابی اولیه، طبقه بندی و اولویت بندی در زمینه مشکلات و درخواستهای گزارش داده شده توسط ذی نفعان؛
پاسخگویی تلفنی به سؤالات در زمینه های پشتیبانی فنی و ثبت کامل اطلاعات در call log و CRM
انجام مرحله به مرحله عیب یابی و سعی در حل مشکل کاربر در اولین تماس؛
ارجاع تماس کاربر به سرگروه و یا کارشناسان Back-Office و فنی در صورتیکه حل مشکل از توانایی فنی کارشناس خارج باشد
پاسخگویی به مشکلات فنی مشتریان داخلی (کلیه واحدهای شرکت بخصوص واحد موفقیت مشتری و پشتیبانی) و حصول اطمینان از رفع مشکل و پیگیری آن با تیم فنی
ثبت مشکلات فنی در ساختار ایجاد شده مشترک بین تیم فنی و واحدهای دیگر
بروزرسانی وضعیت کلیه مشکلات فنی ثبت شده و گزارشدهی به مدیران واحدها بخصوص مدیر واحد موفقیت مشتری
حل کلیه مشکلات روتین در لایه های مختلف نرم افزار، سیستم عامل و شبکه با توجه به دستور العملها
جمع آوری اطلاعات و مستندات لازم در رابطه با مشکلاتی که نیاز به ارجاع به لایه فنی دارند و انتقال آنها به تیم فنی و پیگیری تا رفع مشکل
تعامل با سایر بخش ها در خصوص نیازمندی های فنی محصولات
اطلاع رسانی به ذی نفعان در مورد وضیعت مشکلات در مراکز و یا وضیعت تیکت های ثبت شده
پیروی و حضور در شیفتهای تعیین شده طبق برنامه زمانی هفتگی و رعایت نظم و انضباط کاری بخش
شرایط تخصص و تجربیات: ۱- آشنایی با سیستم عامل های متداول روز و تسلط به Windows 8, 10و سایر ۲- آشنایی با مفاهیم شبکه به صورت کاربردی (DNS Server ،IP Address ، Ethernet و DHCP و ...) ۳- کاردانی یا کارشناسی در رشته های کامپیوتر، IT ، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات (امتیاز محسوب میشود) ۴- دارا بودن مدرک Network+ (امتیاز محسوب میشود) ۵- ترجیحاً دارا بودن 6 ماه تجربه در حوزه کار شبکه (LAN) ۶- ترجیحا دارا بودن تجربه کار عملی در زمینه مسائل IT به ویژه در رابطه با مشکلات فنی ۷- ترجیحا دارا بودن حداقل 3 ماه سابقه کار تمام وقت در بخش پشتیبانی ۸- ترجیحا گذراندن دوره های شبکه CCNA و مدرک MCSE و میکروتیک MTCNA ۹- آشنایی کار کردن با نرمافزارهای ویندوز و اداری همچون اکسل یا گوگل شیت و ....
شرایط عمومی:
آمادگی برای همکاری به صورت تمام وقت
فارغ التحصیل دانشگاه (در گرایشهای کامپیوتر یا مرتبط)
روابط اجتماعی خوب در تعامل با ذی نعفان و کارفرما و مشتریان
علاقه مند به یادگیری مستمر و خودجوشی در انجام امور و مشکلات پیش روی
روحیه بالای پیگیری و تعهد در انجام مسوولیتهای واگذار شده و رعایت نظم و برنامه کاری
خوش خلق، شاداب و فعال با روحیه بالا جهت کار تیمی
آشنایی با زبان انگلیسی (خواندن : خوب، نوشتن و مکالمه : متوسط)
معرفی شرکت
شرکت دانش بنیان فناور به عنوان یکی از اعضای پارک علم و فناوری، از شرکتهای فعال و پیشرو در حوزه فناوریهای آموزشی کشور است که در حال حاضر با محصولاتی همچون کلاسه وارد بازار شده است. کلاسه اولین سامانه جامع حوزه آموزش آنلاین است که بر بستر آن کلیه نیازهای مدارس کشور از جمله برقراری ارتباط دائم، سریع و آسان بین اولیا و کادر مدرسه، برگزاری کلاس آنلاین، ثبت و پیگیری تکالیف دانش آموزان، پیامرسان و آزمون آنلاین را در قالب بیش از 15 ماژول ارائه میگردد.
همچنین به منظور پشتیبانی از ایدههای جوانان خوش فکر و بااستعداد به خصوص خطه گیلان این شرکت اقدام به راهاندازی شتابدهنده فناوری آموزش به نام مکعب نموده است که تاکنون دو ایده اولیه جذب و در حال رشد در این شتابدهنده میباشند.
این مجموعه با تولید محصولات و ارائه خدمات متعدد در حوزه آموزش فعالیت میکند و با کادر مجرب به صورت حضوری و دورکاری با چشمانداز مثبت به سوی آینده بهتر این مرز و بوم گام بر میدارد.
شرکت فناور با ۶ محصول اصلی، کلاسه، OES، آموزگراف، تارگت، کولهپشتی و ماژیک به مشتریان خدمات ارائه میکند.
تیم شرکت دانش بنیان فناور شامل افرادی با استعداد، پر تلاش، با پشتکار فراوان و با دانش است که در کنار فعالیتهای کاری همواره به دنبال فرصتهای یادگیری، پیشرفت و شکوفا شدن نیز میباشند. فضای کاری شرکت صمیمی است و موقعیتی را برای شما فراهم میکند تا در محیط سالم و سازنده یادگیری و در عین حال دوستی را در کنار دیگر همتیمیهای خود تجربه کنید.