شرح وظایف : اعمال کلیه فرایندهای استخدام از قبیل درج آگهی، بررسی رزومه، مصاحبه و ... ) به روز نگه داشتن شرح شغل تمام پست های سازمانی موجود همکاری در فرایند مدیریت عملکرد و جبران خدمت، صدور احکام و محاسبه کارکرد پیگیری امور مربوط به بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی مشارکت در برگزاری دوره های اموزشی، نیاز سنجی اموزش و ارزیابی عملکرد پرسنل
مهارت های مورد نیاز : مسلط به قوانین کار و تامین اجتماعی مسلط به امور اداری و فرایند های سازمانی دارای قدرت تجزیه و توانایی انجام مصاحبه استخدامی آشنایی بامدل های ارزیابی عملکرد و سنجش رضایت شغلی روابط عمومی بالا، پیگیر، منظم، مسئولیت پذیر آشنائی با زبان انگلیسی
معرفی شرکت
شرکت مشتریان گلدیران، به عنوان برترین و مشتری محورترین شرکت خدماتی در خاورمیانه و آفریقا در حوزههای مشاوره ، مدیریت خدمات نصب و خدمات پس از فروش محصولات خانگی، صوتی و تصویری و سیستمهای تهویه مطبوع شرکت گلدیران در سراسر ایران ارائه خدمات می نماید. این شرکت با هدف تامین، ارتقای رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان شرکتهای گروه گلدیران با رویکرد خلاقیت و نوآوری، بهبود مستمر فعالیتها، کارایی و اثربخشی فرآیندهای خود را برای نیل به چشم انداز سرآمد شدن در ارائه خدمات الکترونیکس در کلاس جهانی، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 را برگزیده است.
مهارتهای مورد نیاز
سرپرستی منابع انسانیجذب و استخدامارزیابی عملکردمصاحبه و گزینش