- توانايي برقراري ارتباط موثر و متناسب با موقعيت افراد .
- تسلط بر بايگاني و طبقه بندي اسناد و مكاتبات.
- آشنايي با اصول مكاتبات اداري و گزارش نويسي
- توانايي مديريت موثر زمان.
- توانايي برنامه ريزي و هماهنگي فعاليت ها در حيطه كاري.
- توانايي برنامه ريزي و همكاري در برگزاري جلسات.
- توانايي پيگيري نامههاي ارجاع شده توسط مدير به ديگران و هدايت كارها به مجاري مناسب .
- حداقل 1 سال سابقه کار مرتبط
معرفی شرکت
پرهام یک مجموعه فعال در حوزه تلکامه که در بستر تلفن همراه، خدمات متنوع ICT به مشتریان خودش ارائه میکنه. ما منابع انسانیمون رو مهمترین و ارزشمندترین سرمایه و دارایی خودمون میدونیم و همواره تلاش میکنیم با مهیا کردن یک محیط صمیمی و منعطف، ضمن فراهم کردن شرایط رشد و پیشرفت فردی همکارامون، کسب و کار خودمون رو توسعه بدیم. همکاری و کار تیمی حرف اول رو توی پرهام میزنه و اینجا همه چیز در فضای تعامل پیش میره.