ما در شرکت خود به دنبال جذب همکار در سمت کارشناس اداری هستیم.
شرح شغل:
کلیه امور کارگزینی از جمله ثبت اطلاعات کارکنان جدید و تشکیل پرونده پرسنلی؛
کنترل و اصلاح اطلاعات ثبت شده در سامانه تردد و حضور و غیاب ترجیحا نرم افزار علم و صنعت؛
امور رفاهی، بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی کارکنان
به روزرسانی دادههای اداری و منابع انسانی و مشارکت در تهیه گزارشهای مورد نیاز منابع انسانی
پیگیری و بررسی موارد مربوط به پرسنل و ارائه راه حل مناسب
همکاری و مشارکت در فرآیند جذب
برقراری ارتباط موثر با کارکنان و همکاری جهت افزایش سطح رضایت آنها
همکاری در عارضه یابی فرایندهای اداری و منابع انسانی در حال اجرا؛
پیگیری و اجرای فعالیتهای مربوط به مدیریت جریان خروج کارکنان
…
مهارتهای مورد نیاز:
توانایی تهیه گزارشهای تحلیلی؛
آشنایی با قوانین کار؛
آشنایی با مدیریت امور داخلی و اداری؛
توانایی نگارش و مکاتبات اداری؛
دارای روابط عمومی قوی و تعامل با همکاران؛
درای مسئولیت پذیری، نظم و انضباط کاری و قدرت پیگیری بالا؛
داشتن توانایی در برنامه ریزی و انجام چند کار به صورت هم زمان و مدیریت زمان به طور مؤثر.
...
مزایا و امکانات:
به علت دانش بنیان بودن شرکت امکان استخدام به صورت سرباز فناور وجود دارد.
صبحانه
بیمه تکمیلی
شرکت در جشنهای ماهانه و مناسبتی
ارتقاء شغلی
لازم به ذکر است محل شرکت در شرق تهران میباشد.
معرفی شرکت
دغدغه ارتقا سطح اکوسیستم دیجیتال ایران، بهوسیله بومیسازی دانش و تکنولوژی روز دنیا، دلیل خوبی برای تولد یک شتابدهنده از دل هلدینگ چابک بود؛ شتابدهندهای که در حال حاضر شرکتی دانشبنیان بهنام "متین" است. در متین بعد از 7سال توانستیم با فراهم کردن زیرساختهای تکنولوژِی روز دنیا و تشکیل تیمهای توسعه محصول و کسبوکار، برنامهنویسی و مارکتینگ 6 کسبوکار آنلاین در حوزههای مختلف ایجاد کرده و توسعه دهیم؛ حوزههایی مثل فروش آنلاین کالای FMCG، لجستیک و انبارداری اشتراکی، لجستیک شهری و بین شهری، پلتفرم نقشه و مسیریاب، .BNPL و این تازه شروع راهمان است. در ادامه و در سال 1401 ، "آکادمی متین" را با رویکرد رشد و توسعه فردی خود و همکارانمان راهاندازی کردیم. اکنون تمامی علاقهمندان در هر کجای کشورمان میتوانند با شرکت در دورههای آکادمی متین، مهارتهای خود را در حوزههای رهبری، برنامهنویسی، منابع انسانی، بازاریابی و مدیریت کسبوکار افزایش دهند.