- Responsible for daily financial and accounting operations.
- Controlling accounts and Reporting.
- Prepare monthly reconciliation.
- Resolve banking disputes.
- Monitor short-term borrowing and bank credit limits.
- Avoiding legal challenges by complying with legal requirements.
- Coordinating the monthly closing process and reconciliation of general ledger accounts.
- Assisting in year-end closing processes.
- Providing financial reports to the Finance Manager
Requirements
- At least a Bachelor’s Degree in Accounting required.
- At least 4 years of related experience.
- Strong knowledge of related laws and regulations.
- Good communication skills as a team member.
- Focused and precise on the given tasks.
-Flexibility
-Quality Orientation
-Self-Development
-Teamwork
معرفی شرکت
شرکت سفرهای علیبابا، یک جمع بزرگ بیش از 800 نفری از افرادی حرفهای و تاثیرگذار است که در جایگاه رهبر بازار گردشگری ایران، با ارائه همه خدمات سفر بهشکل آنلاین، همسفر مسافران میشود. تلاش همه علیباباییها این است که با توانمندسازی جامعه، دسترسی به تجربه شایسته سفر را برای همه ممکن کنند. اینجا هر روز برای ما «روز اول» است و فرصتی برای رشد و یادگیری. در واقع هیچ سقف و محدودیتی برای خودمان قائل نیستیم و علیبابا را یک کوه بدون قله میبینیم.