استخدام کارشناس پشتیبانی و امور مشتریان (شیفت عصر)
این آگهی منقضی
شده است
دستهبندی شغلی
پشتیبانی و امور مشتریان
موقعیت مکانی
تهران
، تهران
نوع همکاری
تمام وقت
حداقل سابقه کار
مهم نیست
حقوق
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شرح موقعیت شغلی
ما در تی چارتر (ارزان سفر ایرانیان) جهت تکمیل کادر دفتر تهران به دنبال همکاران خوب و فعال در شاخه پشتیبانی و امور مشتریان برای شیفت عصر هستیم
ساعت کار شیفت عصردر روزهای شنبه تا پنج شنبه از 17:30 الی 2 بامداد به صورت حضوری می باشد.
برای این موقعیت شغلی لازمه که سن شما کمتر از 30 سال باشه و سرعت تایپ خوبی داشته باشید روابط عمومی خوب و توانایی برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان و همچنین آشنایی با اینترنت هم از موارد مهم هستند. همچنین برای آقایان کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم هم مهمه.
اگر شما هم به توانایی های خودتون اعتماد دارید و دنبال محیطی پویا و شاداب برای فعالیت و رشد خودتون هستید پس همین الان دکمه ارسال رزومه رو بزنید تا آشنایی ما شروع بشود.
در صوتی که شرایط عمومی را دارا باشید بعد از یک مصاحبه کوچک و معمولی و چند تا سوال تخصصی بلافاصه مشغول به کار می شوید.
حالا اگر در سابقه کاری خودتون موارد زیر رو داشته باشید مسلما کارها سریعتر جلو میرن: آشنایی با سیستم فروش پرواز و خدمات گردشگری توانایی فعالیت با سیستم رزرواسیون داخلی و سیستم های چارتری تسلط کامل به سیستم های رزرواسیون آنلاین سابقه مار در حوزه های مرتبط با فروش بلیط و گردشگری
محل کار شما در دفتر تهران، خیابان مطهری، نرسیده به سهروردی و کار شما هم پاسخگویی مکتوب(تکست) و تلفنی به مشتریان خواهد بود
بیمه ، اضافه کار و مزایا هم طبق قانون و توافق اولیه محاسبه می گردد.
معرفی شرکت
آژانس هواپیمایی و خدمات گردشگری ارزان سفر ایرانیان فعالیت خود را با پشتوانه استارتاپ موفق تیچارتر، بعنوان اولین جستجوگر بلیت ارزان هواپیما و خدمات گردشگری از سال 1392 آغاز نموده است.
جستجوگر تیچارتر با نمایش و فروش بلیتهای تمامی ایرلاینها و آژانسهای هواپیمایی، امکان خرید ارزانترین بلیت را فراهم نموده است.
اکنون با تاسیس آژانس ارزان سفر ایرانیان در سال 1400، این مجموعه در تلاش می باشد که همچون گذشته ارائه دهنده ارزانترین بلیت هواپیما و سایر خدمات گردشگری باشد.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیامورمشتریانپاسخگویی به تلفن