پاسخ گویی به مشتریان از طریق کانال های ورودی (تماس، چت، واتس اپ، سوشال و ... ) برقراری تماس های خروجی ( مشتریان و شرکت کنندگان و ... ) توانایی حل تعارضات مشتری و حل شکایات پرانرژی و دارای مهارت کنترل خشم مهارت پیگیری صبور، مسئولیت پذیر و دارای روحیه کار تیمی
آشنایی به مفاهیم سیستم های نرم افزاری
آشنایی به بانک های اطلاعاتی در حد راهبری (SQL-Server) آشنایی با اصول و مفاهیم شبکه در حد Network+ آشنایی با نصب و راه اندازی ویندوز آشنایی با نرم افزارهای گزارش دهی افراد آشنا با اصول حسابداری و دارای تجربه دارای امتیاز می باشند.
معرفی شرکت
شرکت مهندسى پارسینا پردازان آریا در سال 1388 به همت تیمى از کارشناسان ارشد مهندسى نرم افزار و حسابدارى با هدف تولید نرم
افزارهاى جامع مدیریت و با رویکرد ERP فعالیت خود را آغاز نمود. پس از یک سال و اندى کوشش بى وقفه این تیم موفق به ارائه اولین نسخه از نرم افزار مدیریت جامع گردید. این نرم افزار به علت سادگى طراحى و متحد الشکل بودن واسط کاربرى و برخوردارى از امکانات و ابزارهاى مهم
مورد نیاز براى حسابداران و مدیران مالى، از همان ابتدا مورد استقبال مدیران اندیشمند و خوش فکر قرار گرفت. این استقبال سبب شد تا
شرکت پارسینا مصمم تر از قبل و در راستاى اجراى تعهدات اخلاقى خود توسعه و بهبود این بسته ى نرم افزارى را محور اهداف خود قرار
داده و با استفاده از تکنولوژى هاى پیشرفته در جهت ارتقاء کیفیت این محصول بکوشد. هم اکنون پس از سالها تلاش و بهبود مستمر موفق
به ارائه ى راهکارهاى متنوعى در حوزه هاى مختلف شده ایم و افتخار همکاری با بیش از 500 شرکت معتبر در حوزه های مختلف تولیدی، بازرگانی، خدماتی، آموزشی و ... را در کارنامه داریم.
پارسینا با بهره گیرى از نیروهاى حرفه اى و متخصص،
خدمات خود را در مراحل گوناگون استقرار، آموزش و
پشتیبانى نرم افزار به مشتریان عرضه مى کند.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریانپشتیبانیامورمشتریان