پاسخ به سوالات مشتریان راهنمایی مشتری در جهت تکمیل سایت پیگیری دائمی مشتری از طریق تماس، واتساپ، تیکت و... تسلط بر محصول میکسین در حد ریزترین جزئیات تحلیل روند سفارشگیری سایتها و تشخیص عوامل موثر بر آن
الزامات
تجربه فروش و پشتیبانی صبور و با حوصله در پاسخگویی به سوالات مشتریان آشنایی با بازارهای آنلاین و سایتهای فروشگاهی آشنایی با Marketplaceها تجربه و توانایی کار با پنلهای اینترنتی تجربه کار با اکسل
معرفی شرکت
ترب یه موتور جستجوی هوشمند خریده که هم از طریق سایت و هم اپلیکیشنهای اندروید و IOS قابل دسترسیه. بیش از ۲ میلیون کاربر فعال داریم و طی یکسال گذشته بیش از ۳ برابر رشد کردیم. ما ترجیح میدیم به جای داشتن تیم بزرگ، تیم کوچکی از افراد متخصص و قوی داشته باشیم. همکارانی که بتونن مسئولیتهای بزرگتری به عهده بگیرن و چالشهای جدید رو حل کنن.
ما دورکاریم و اعضای تیم از همه جای ایران و حتی خارج از ایران دورکاری میکنن. اولویت ما در ترب تمرکز روی رفع نیاز کاربر به وسیلهی ارائهی محصول عالیه و میدونیم محصولی که خوب باشه، خوب هم رشد میکنه.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیامورمشتریانپاسخگویی به مشتریان