ما در استارتآپ دانشبنیان، جوان و پویای «میاره»، در جستجوی کارشناس امور مشتریان هستیم که بتونیم در کنار هم و به کمک هم، هر روز بهتر از دیروز باشیم. اگر به فعالیت در یک تیم پرانرژی و جوان علاقه دارید و از هیاهو و شور زندگی حرفهای لذت میبرید، به تیم ما در «میاره» بپیوندید و سطح متفاوتی از فعالیت در یک گروه حرفهای را تجربه کنید.
ما در واحد امور مشتریان، تلاش میکنیم کسب و کارها را به استفاده از خدمات «میاره» ترغیب کنیم، مشکلات آنها را پیشبینی کنیم و قبل از اینکه موضوعی باعث ناراحتی مشتریان شود آن را تشخیص دهیم.
عمده فعالیتهای این شغل عبارت است از:
شرح شغل و مسئولیتها:
شنیدن، پیگیری و حل دغدغهها و مشکلات کسب و کارهایی که با ما فعالیت میکنند
تلاش جهت حفظ و نگهداشت کسب و کارها و ترغیب آنها به ادامه فعالیت با شرکت
فروش اشتراک به کسب و کارها
مهارتهای مورد نیاز:
آشنایی با نرمافزارهای گوگل و اکسل
اعتماد به نفس بالا و روابط عمومی قوی
توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتریان
اشتیاق برای ارتباط با مشتری و حل مشکلات آنها
مهارتهای مذاکره
صبر، آرامش و اشتیاق به یادگیری
روحیه کار تیمی
داشتن سابقه فروش و امور مشتریان
مزایای همکاری:
امکان یادگیری و پیشرفت در محیطی صمیمی
بیمه تکمیلی رایگان
کمک هزینه آموزشی
شرایط همکاری:
ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۸:۰۰ / پنجشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۴:۰۰
محدوده شرکت: حوالی پونک
پرداخت حقوق به موقع و منظم
بیمه تأمین اجتماعی از روز اول
محاسبه و پرداخت تمام مزایای قانونی از قبیل: عیدی، سنوات و پاداش سالیانه
معرفی شرکت
شرکت «میاره» یک استارتآپ با محیطی پویا و فرصتهای متنوع برای یادگیری و پیشرفته. ما در حوزه دلیوری آنلاین برای کسب و کارهای محلی فعالیم. دانش و تکنولوژی رو به خدمت گرفتیم و روزانه هزاران سفارش رو دلیور میکنیم. بودن در تیم بزرگ «میاره» یعنی سهیم بودن در حل چالشهای جذاب، یاد گرفتن از همتیمیهای حرفهای، یاد دادن به همتیمیهای مشتاق به یادگیری، رشد کردن و رشد دادن. ما تیرهای سقف رو بالاتر گذاشتیم، چون «میاره» فضاییه که میشه توش بالاتر پرواز کرد.
مهارتهای مورد نیاز
امورمشتریانارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریانCRM