مهارت های اصلی:
برنامه ریزی برای بهبود امور واحد پشتیبانی
تحلیل و بررسی امور پشتیبانی و ارائه راهکار های مناسب در جهت بهینه سازی فرآیندها
برنامه مدون برای مدیریت امور
مشتریان (راهنمایی ، آموزش ، نصب نرم افزار ، به روزرسانی ، استقرار)
مشاوره در تنظیم قرارداد های پشتیبانی
آشنایی به سیستم ticketing
برخورداری از حداقل ۵ سال تجربه کاری مرتبط و ترجیحا سابقه مدیریتی
دارای توانایی تشخیص و حل مساله
مدیریت و تعامل با نیروی انسانی
ایجاد دانش سازمانی در واحد پشتیبانی
استفاده از راهکارهای نرم افزاری جهت بهینه سازی امور واحد پشتیبانی
دارای روحیه کار تیمی و تعامل با سایر واحدهای شرکت
چه موردی را میخواهید گزارش کنید؟