همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

استخدام کارشناس امور مشتریان (خانم)

  • دسته‌بندی شغلی

    پشتیبانی و امور مشتریان
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    کمتر از سه سال
  • حقوق

    حقوق پایه (وزارت کار)

شرح موقعیت شغلی

انجام تمامی امور مربوط به مشتریان اعم از پشتیبانی، پیگیری، رسیدگی به شکایات و ...
آشنایی با اصول و فنون مذاکره
آشنایی با اصول متقاعدسازی
آشنایی با نرم افزارهای OFFICE

حقوق ۴-۵ میلیون تومان

ساعت کار:شنبه تا چهارشنبه 8الی17 و پنج شنبه ها 8الی12
محل کار:میرداماد
 سن 25الی35


معرفی شرکت

زودپک مرجع تخصصی عرضه لوازم بسته بندی است و از سال ۱۳۹۸ برای اولین بار در ایران با ارائه اطلاعات کامل حوزه بسته بندی به صورت آنلاین شروع به کار کرد. هدف از تولید و ارائه این اطلاعات، شکل‌‌گیری تصویری دقیق‌ از محصولات نزد مخاطبان این حوزه است.
انواع اقلام مورد نیاز بسته بندی در سطح صنعتی، مصارف شرکتی و خانگی‌ از جمله کارتن، چسب، محافظ‌های حبابدار، سلفون با تنوع بالا در زودپک عرضه می‌شود. تمام تلاش ما عرضه طیف وسیع‌تری از کالاهای با کیفیت حوزه بسته بندی است تا مشتریان بتوانند با سهولت کالاهای مورد نیازشان را خریداری کنند.
باور داریم که دسترسی به بهترین محصولات حوزه بسته بندی شایسته تمام مشتریان است؛ به همین دلیل از هیچگونه تلاشی برای بالا بردن رضایت مشتری در تجربه خرید آنلاین از وبسایت زودپک کوتاهی نخواهیم کرد.
از این رو، زودپک با بکارگیری نیروهای متخصص در حوزه های مختلف سعی دارد تا خدمات خود را با کیفیتی قابل قبول به مشتریان خود عرضه کند و از همکاری با افرادی که علاقه به رشد دارند استقبال می‌کند.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    امورمشتریان پاسخگویی به مشتریان ارتباط با مشتریان و پشتیبانی Microsoft Office
  • جنسیت

    زن
  • حداقل مدرک تحصیلی

    مهم نیست

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml