شناسایی نیاز های مشتری، ارائه راه حل برای این نیاز ها و حل مشکلات مشتریان
پیگیری درخواستهای مشتری تا رسیدن به هدف
انتقال مشکلات فنی اعلام شده از سوی مشتریان به واحد فنی
توانایی مدیریت بحران در مواقع اضطراری
به خاطر سپردن خط مشی پاسخ گویی و انطباق آن با منافع مشتریان در صورت لزوم
ذخیره سوابق دقیق مخاطبین
گوش دادن فعال به تماس گیرنده از طریق تایید یا تصریح اطلاعات
دارای ویژگی های شخصیتی منطبق از جمله باحوصله بودن
معرفی شرکت
شرکت توسن سها در ابتدای سال 1389 با هدف تکمیل حوزه های فعالیت گروه توسن تشکیل گردید. بلیت الکترونیک به عنوان نقطه اشتراک حوزه های ITS و MicroPayment به عنوان محور فعالیتهای آغازین این شرکت در نظر گرفته شد. شرکت سها پس از اجرای بزرگترین پروژه بلیت الکترونیک کشور در شهر تهران، راهکارها و محصولات خود را در سایر حوزه های سیستمهای هوشمند حمل و نقل و پرداخت خرد توسعه داده است.